Recenze (815)
Velká železniční loupež (1903)
Úctyhodné dílo z kolébky westernů. Výstřel přímo na diváky na konci musel být zážitek v té době!
Roundhay Garden Scene (1888)
To se nedá hodnotit ani jako film, ale jako počátek něčeho velkého, z čeho žijeme dodnes.
King Kong (1933)
Geniální zrod legendárního filmového monstra. V tu dobu to musel být neskutečný zážitek.
Vinnetou (1980) (seriál)
Věřím, že v tu dobu na to stejně všichni koukali a byli rádi za další příběh náčelníka Apačů, i když odkloněného od knih. Když jsem si dal dneska maraton, netušil jsem, že to bude tak špatné, jak hodnocení zde napovídá. A ono bylo ... Ani Vinnetou to nezachránil, ani hlubší myšlenka, kterou do příběhu chtěli dát, ani návrat Sama Hawkense se stejným hercem... Byla to jednoduše nuda a nuda, kde se místy objevila parodie na Old Shatterhanda.
Road House 2 (2006)
Řekl jsem si, že pokračovaní celkem fajn akčňáků s Patrikem z osmdesátek nemůže uškodit. Na to, že to přišlo chvilku po tom, to má blbej příběh, nesympatické postavy, nic moc akční sekvence a působí to hodně céčkově... Ale tak natočili to hned po jedničce... Ne, počkat, ono to je z roku 2006!?... Tak to je hodně zlé.
Road House (1989)
Čekal jsem samou akci, desítky výkopů a otoček, potoky krve, létající chlapy vzduchem a nekonečné řežby... A ono ne. Kupodivu to má pomalý příběh a akce sice je dost, ale ne tolik, kolik bych čekal. Příběhově to je hloupoučké, ale je to jedno. Má to skvělou atmosféru osm desátkových akčňáků, slepého zpěváka Healeyho, Patricka, který přežije a dokáže všechno, ale podá vám to tak, že tomu snadno uvěříte... Já se jednoduše bavil.
Godzilla (1954)
Naprosto skvělá jízda obřího maskota (píšu s respektem, jelikož mít na sobě stokilový oblek nebyla určitě sranda), který devastuje městečko a okolí postavené z dětských hraček - vážně, skvělé praktické efekty. V tu dobu tu musela být bomba.
Dexter (2006) (seriál)
Dexter Morgan a jeho temný společník a kodex. Geniální seriál, který od roku 06 boří očekávaní diváků. A to se stalo i u mě. Původních osm sérií jsem zhlédl na posezení a žiju z nich ještě dneska. Neskutečný zážitek a formát, který se těžko bude opakovat. Proto jsem přistupoval k další sérii po osmy letech s malým očekáváním. To se málokdy povede. A hle, povedlo se. Nová krev zaujala a nalákala. Bohužel poslední díl chtěl šokovat a díky tomu to šlo do kopru. Ale bez toho finálního dílu to jako celek nemá chybu.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
O trochu horší než jednička, přesto stále dokonalá jízda. Jako malý capart jsem ze záběrů z chrámu měl noční můry, což se nedivím. Nyní po znovu zhlédnutí mám pocit, že dvojce nedali takovou lásku, jako prvotině. I tak Indy nemá chybu, ani uječená bloncka a Prcek.
Ruiny (2008)
Rozhodně lepší béčko, než některé počiny stejného druhu na prima cool večer. Nic od toho nečekejte a vlastně nic nedostanete.