Poslední recenze (15)
Pašerák (2018)
Prostě Clint Eastwood 🙂
Armageddon (1998)
To je film, který i kdybych nechtěl tak mě dokáže rozbrečet, výborná hudba, skvělý Harry Stamper atd....
Warrior (2011)
u tohoto filmu mi přišlo, že se na něj koukám půl hodiny a přitom jsem za sebou měl skoro celý film. Úplně mě vtáhl do děje a radost mi udělalo i to, že film od začátku netlačil na pilu ale dokázal i trochu představit hlavní postavy. Proto naprosto zaslouženě 5*.