Recenze (2 097)
Vybíjená (2004)
Originálne, veselé, Stiller bol najlepší.
Starsky & Hutch (2004)
Celkom vydarená paródia na slávny americký seriál.
Noc v muzeu 2 (2009)
Tak toto sa moc nepodarilo. Myslím si, že toto je úplne zbytočný film.
Tropická bouře (2008)
Niektorí herci boli absolútne nevyužití - na škodu kvality filmu.
Mistrovský plán (2011)
Keby to bolo vtipné, bolo by to dobré.
Příběh o Zoufálkovi (2008)
Každý animák chce zarobiť veľké prachy, ale niekedy tomu chýba kvalita. V tomto prípade tomu nie je inak.
Můj týden s Marilyn (2011)
Na jedno pozretie, ale neurazí
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Troška smutný teenagerský film, ale odporúčam.
Boxerský sen (2011)
Za tri natočené, zbytočné, ani ten casting nevyšiel: tí chlapci nedostali ani základy boxu.
Hadi v letadle (2006)
Taká akčná jednohubka, ktorá neurazí.