Poslední recenze (28)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Vykrádání nápadů ze staré ságy, nedomyšlený děj a kvůli čemu jsem byla nejvíce naštvaná bylo dělání hrdinů z lidí, kteří způsobí smrt x nevinných a přejde se to jako by se nechumelilo. Dvě hvězdičky jedině za výkon Marka Hamilla, Carrie Fisher a Adama Drivera. Pro mě zklamání.
Mimoni (2015)
Jak už tady někdo psal, Mimoni jako doplněk do milého animáku nebo ve formě krátkých videí jsou super. Člověk se zasměje, pobaví, zrelaxuje. Když je to ale jedna za druhou, tak už to přestává být taková hrozná čurina. Tak či tak mě pořád nadchli víc než druzí Avengers, u kterých jsem buď zývala nudou nebo si říkala, co to je za kravinu. Tenhle film má aspoň šťávu. Děj nic extra, ale ušel. Nejlepší z celého filmu byla poslední scéna. Na Mimoně bych se klidně podívala znovu, třeba když budu uklízet kuchyň a budu chtít nějakou veselou kulisu, aby práce rychle utíkala...
Rezistence (2015)
No, rozhodně jsem už letos viděla horší filmy, které měly mnohem větší reklamu a od kterých jsem čekala víc. Od filmů Divergent/Insurgent jsem nečekala nic, než pěknou kravinu. Nakonec se z pěkné kraviny vyklubal celkem nenáročný dobře koukatelný film, pokud si chcete jít lehnout po těžkém dnu a pustit si něco s happy endem. Znovu už to ale vidět nepotřebuji a tímto dílem by celá série klidně mohla skončit. P.S.: tři zlaté bludišťáky pro uživatele RedAK za to, že celkem hezky shrnul móresy zdejších uživatelů hodnotit filmy sračkoidními výrazy s příměsí žbleptu, jen aby to vypadalo děsně honosně, cool a já nevím co.