Poslední recenze (31)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Jak já jsem vděčnej za to, že po ukrutně utahaný a nezajímavý, ba i až přemrštěle pohádkový jedničce nadejde takový obrat. Všeho bylo s mírou, efekty na výbornou, hudba jakbysmet, kupodivu americký humor, při kterém se člověk nechytá za hlavu, zkrátka stroj šlapal tak, jak měl. Dokonce, a to jsem velmi překvapen, mi nevadil hlavní hrdina a jeho bizarní účes. Jamie jako Electro - no co dodat:-). A Harry? Nechutnej úlisák aka skřet numero uno. Nejlepší film s pavoučím mužem jaký jsem viděl. Jen tak dál. Díky ČSFD za projekci, protože jinak bych na dvojku do kina nejspíš nešel.
Ve jménu krále 2 (2011)
Za dobrý béčko 3,4 hvězdy proč ne. Za céčko 2 a v tomto případě za čtvrtou kategorii 1. Až ze závěrečných titulků jsem poznal, kdo tuhle věc má na svědomí a rázem jsem přestal přemýšlet, proč a kdo tuhle ptákovinu vůbec zplodil. Bylo mi jasno. Ani těžko běhající Dolphík nic nezachránil. Uwe Boll a jeho typický film.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Velmi dosti v pozitivním slova smyslu mě snímek překvapil. Po shlédnutí všech předchozích dílů jsem samozřejmě u posledního chybět nemohl, avšak převládaly obavy, že se asi moc bavit nebudu a chvílemi se i chytat za hlavu v konečném zúčtování třpytících se vampýrků a chundelatých psíků. Všechno zbytečné, zpracování konečně provedeno tak, že i mužská populace si něco najde. Nevidíme jen válení se v trávě, prožívání ,,nádherné" romantiky, či prachobyčejné, nic neříkající dialogy stále o tom samém. Vše jede jak má, výjimečně nějaký zádrhel, ale no a? Ač valím oči stejně do krvava jako Michael Sheen, pro mě nadprůměr.