Poslední recenze (23)
Jak prosté (2012) (seriál)
Na začiatok musím pocedať že britský Sherlock mi nikdy nesadol videla som jednu časť a nijak zvlášť ma to neláka zrovnávať. Elemenary nie je asi nijak prevratná kriminálka ale má svojsku atmosféru a občas sa nebojí hraničiť so scifi (časť o dronoch či naifikovanej demecii). Som rada že som vytrvala napriek tomu že ma prvá časť hrozila unudením k smrti.
Mrtví jako já (2009)
Dokonalosť asi nie, ale vôbec mi to neprišlo ako znatelný pád kvality ako asi pri všetkých filmom k seriálom, ktoré som doteraz videla. Bola som milo prekvapená, keď som na to narazila na ČT a pocit zostal až do konca filmu.
Lunik IX (2010) (TV film)
Prišlo mi to pomerne zaujímavé, ale stále mám pocit že by to chcelo trošku viac. Tak trochu to zanecháva pocit nevyužitého potencálu.