Recenze (164)
Temný rytíř (2008)
No nejsem si jist, že je tento film tak brilantní, jak o něm všichni říkají. Po celou dobu má film problém udežet linku na pokraji pochopení. Herecký výkon Maggie Gyllenhaal, je odstrašující záležitostí, která mi dokázala pokazit celkový pocit z filmu. Rychlý,svižný x zmatený, režijně ne až tak zvládnutý. Výjma Jokera, zřejmě všichni kolem svých rolí pouze prošli.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
No tento film bude těžit pouze z úspěchů předešlé série.
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Zpočátku velice dobré a zábavné, ale po čase se omrzí každý obzvláště, když ho slyšíte i v rádiu.
Čarodějky (1998) (seriál)
Je až neuvěřitelné kolik může mít dílů seriál, který je nejen o ničem, ale také nám nic nedává.
Vyhlídka strachu (2003) (TV film)
Slabota od začátku, Shannen slabá jako vždy a uspěchaný konec filmu také nepřidává.
Rande s celebritou (2004)
Tak tohle je vyloženě slabota, Kate Bosworth se pořád jen směje a tím začíná i končí její herecký výkon, ten samý problém má i Josh Duhamel. Jediné chvíle, kdy jsem se zasmál aspoň trochu, když Topher Grace něco málo předvede z příručky ,,herectví pro nejmenší".
Tělo na tělo (2002)
No není to zrovna vrchol filmové tvorby, ale zase takový odpad bych z toho nědělal.
Osud tomu chtěl (2000)
Něco méně než průměrná romantická komedie. Herecky slabě zvládnuté hlavní i vedlejší role. A neustálé procházky po městě působí spíše otravně, nežli romanticky. Komediální nádech je opravdu slabý. Vidět a zapomenout!
Policajti na baterky (2003)
Místy vtipná a zábávná záležitost. Ovšem velmi slabé efekty, které kazí celkový dojem. Martin Lawrence lehce trapný, Steve Zahn v poměrně dobré formě a malá role Erica Robertse jenom potvrzuje, že jeho sestra je o několik levelů lepší herečkou a že jeho talent, jestli někdy byl, tak je ten tam.
Pelíšky (1999)
Scénář nejen dokonalý, ale jakoby byl napsám všem hrajícím na tělo! Obzvláště MISTR Jiří Kodet je dokonalý.