Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
Masterpiece. Opravdu jsem přesvědčenej, že tohle je naprostý mistrovský dílo. Inspirace Sedm a všechna akademické scenáristické poučky jsou převedeny v mistrovsky rozepsanou látku, kdy je radost sledovat nejen vytrvalou konfrontaci dvou protichůdných charakterů, ale i to, jak je jejich rozdílné posedlosti vedou po téže dráze vstříc zatracení i rozhřešení. Dokonale využité kulisy Louisiany, jíž po téhle sérii asi nestoupne turistický ruch, a samozřejmě oba urputně hrající tahouni. Hlavně je tu ale cítit geniální ruka režiséra, jenž dokonale ví, kdy nasadit zpomalovačku, kdy dlouhý záběr, kdy boží oko a kdy intimní pohled přes záda - s každou scénou pracuje precizně, během pár vteřin dokáže vtisknout dané pasáži kýžené vyznění, náladu, další významy. Fakt masterpiece.
Království (1994)
Kultovní a hlavně dokonalý projekt dánského génia Larse von Triera. Stačí jen na chvíli nahlédnout a už budete nuceni pečlivě sledovat všechny díly.
Přátelé (1994)
Chalupáři (1975)
Asi nejlepší český televizní seriál. Kemr a Sovák rulez!!!:-)
Dobrodružství kriminalistiky (1989)
Vynikající detektivní sága. Nejraději bych dal maximální počet hvězdiček, ale to bych musel opomenout závěr celé kriminální série, který už byl bohužel pouze rozblemcaným odvarem takřka dokonalých úvodních dílů. Každopádně, na český seriál neobyčejně příjemně temná atmosféra.
Ajťáci (2006)
I v třetí sezóně stejně parádní jako v té první (dvojka střídala slabší díly se silnějšími). Výborná herecká sestava a perfektní scénáře.
Taková moderní rodinka (2009)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Já fakt říkal, že seriály jsou ztrátou času?! Hanba mi. I v půlce třetí série málem dokonalé naplnění konceptu situační komedie... To jsem říkal původně, po stávce a během marné čtvrté série šla kvalita rapidně dolů. Velmi smutný pád z oblak na tvrdou zem průměrnosti - hvězda dolů...