Poslední recenze (60)
Zabiják (2023)
Prostě od toho nesmíte čekat klasickou řezničinu. Ale ano je to slabší kousek Finchera,ale stále kvalitní podívaná. Fassbender podává dobrý herecký výkon a líbí se mi i styl vyprávění z jeho osoby. 3,5* 🙂
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Myslel jsem že jsou recenze až moc kruté,ale po zhlédnutí musím přiznat že jsou oprávněné. Bohužel asi neměl tento díl vůbec vzniknout. A ani se nedivím že se do toho ústřední dvojci Sly a Statham nechtělo. Tohle byla hrůza která nemá se sérií Postradatelných nic společného. Ne vždy se vyplatí dělat další pokračování. První a druhou partu Postradatelných prostě nic nemůže překonat!
Ambulance (2022)
Gyllenhaala mám jako herce opravdu rád. Baye jako režiséra celkem taky i když poslední dobu točí hrozné sračky. Ambulanci jsem chtěl dát šanci protože co jsem se dočetl Francouzka verze nebyla zas tak špatná. Ale tohle byla prostě hrůza.🥴 Scénář to snad ani nemá cenu tomu tak říkat. Ještě že, ale ti dva pánové co to napsali nezapomněli na to dát tam teplého policajta. Jaká jen hrůza by se to stala kdyby tu nebyla scéna kde jsou dva milující se buzici.🤦 Opravdu bych si aspoň ještě jednu přál vidět film v dnešní době bez teplých parků.