Recenze (177)
Člověk z mramoru (1977)
Pro mne absolutne nezajimavy film.
Hans Christian Andersen: Pohádky pro svět (2020) (TV film)
V detstvi jsem dokola cetla jeho zvlastni smutne pohadky. Jeho nadherne kolaze a vystrihovanky jsou pro mne prekvapenim. Vasen pro cestovani je obdivuhodna i pres strachy, ktere ho cely zivot provazely.
Ozzy Osbourne, na trůnu temnoty (2020)
Jeden z nejmene zajimavych Ozzy dokumentu. Koho zajimaji jeho deti, ktere ziji z jeho uspechu…
Krásné země z výšky: Wales (2020) (TV film)
Hezky dokument. Wales jsem procestovala minuly rok cely a videla hodne hradu a mest, NP Snowdonia i vlackem nahoru, krasne bylo Tenby.
Moulin Rouge (1952)
Bohémsky život a vlastně samota slavného malíře uprostřed tanečnic a prostitutek. V jeho muzeu v Albi jsem byla nedávno a tak mi ve filmu ani tak nechyběla jeho díla.
Gilmorova děvčata - Svatba má červenou (2001) (epizoda)
Zklamání z druhé rady🙄
Setkání s múzou (1969)
Dve* jen kvuli Vekemu barierovemu utesu
Půldruhé hodiny zpoždění (2009) (divadelní záznam)
Videla jsem v divadle-hezke predstaveni👍🏻
Pýcha a předsudek (2005)
Vyber ustredne dvojice nebyl stastny. Bohuzel anorekticka Keira zas nepresvedcila, ze umi hrat. Pan Darcy jak by smet…
Prokletí hrobky faraona Tutanchamona (2006) (TV film)
Asi 5 minut jsem to vydržela