Poslední recenze (7)
Rod Draka - Druhý svého jména (2022) (epizoda)
Za mna cely diel super az na ten lacny (nie financne) akcny zaver (ten vsak nebol aj tak vylozene zly). Kto ma rad bojove filmy/serialy by sa mal divat inde ako na diela GRRM-a. Vidim tu komenty ze ide o vela "omacky", vela "žvanenia" - odporucam preladit na Marvelovky.
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
U mna nekompromisne najlepsia situacna komedia. (Update: No longer true po zhliadnuti The Office) Postavy vsetky svojske a sympaticke. Humor skvely. Zarucene dvihne naladu akykolvek diel. A ano, mam rad aj Ginu, nenavidel by som ju v realite, ale v serialy super :) Kazda scena s Holtom je sperk. Ano, Peralta je infantillny, ale je to vec zvyku. Taktiez clovek velmi nevnima "diverzitu nasilu", napr. to ze je kapitanom cierny gay mi vobec neprislo nutene, jeho postava nebola absolutne zalozena na jeho sexualite.
Stanfordský vězeňský experiment (2015)
Slabota. Staci si precitat na wikipedii o com bol tento experiment a usetrite 2 hodiny. Velky omyl scenaristu ked si myslel ze sa cely film ponesie len na namete, bez ziadnej pridanej hodnoty. Pricom to mohlo byt plne filozofickych diskusii a uvah. Hviezdicka snad len za herecke vykony.