Poslední recenze (17)
Rychle a zběsile 10 (2023)
Stejně stupidní a popírající všechny zákony fyziky, jako poslední díl. Hvězdička navíc za Momou, který evidentně pochopil, v jaké srajdě to hraje a až "Cageovsky" přehrával tak, že jsem se musel smát.
Stáhni mě do pekla (2009)
Je to už hodně dlouho, co jsem to viděl. Ale vždycky když si na tenhle sranec vzpomenu, tak se musim smát. :D Chvílema to spíš působilo jako parodie ve stylu Scary Movie.
Avatar: The Way of Water (2022)
Dějově i délkou to je jako kdybyste spojili "Jak vycvičit draka" s dvouhodinovým dokumentem o velrybách. Pod tím hezkým vizuálem se bohužel neskrývá nic, co by stálo za řeč.