Recenze (69)
Odbor městské zeleně - The Set Up (2010) (epizoda)
Najlepšia časť, April pracovný pohovor :D !!!
Rozčarování - Okázalá bažina (2018) (epizoda)
Menej humorný diel, viac príbehový, ak Vás zaujímajú podrobnosti o svete v Disenchantment-e tak budete spokojný
Kancl - Válka o zaměstnance (2007) (epizoda)
"I have no words" , :D najlepšia Michaelova reakcia na Tobyho :D
Příběh služebnice - Slovo Boží (2018) (epizoda)
Mindblow !!!
Kancl - Výběrová komise (2011) (epizoda)
Najlepšie intro ! :D
Kancl - Klub vyvolených (2011) (epizoda)
Will Ferrell moc nebavil :/
Kancl - Podraz (2010) (epizoda)
Meredith rulez ! :D
Kancl - Milenka (2009) (epizoda)
Scéna kedy sa to Pam dozvie... TOP ! :D
Avengers: Infinity War (2018)
Prvá Marvelovka čo ma vážne bavila. 5*
Zlá krev - A Oscara získává... (2017) (epizoda)
Excelentný diel !!!