Poslední recenze (258)
Balsinjehan (2021)
Prvá hodina super, potom sa začali objavovať nelogickosti, ktoré mi osobne trochu vadili. Ak by som vypla mozgové bunky, tak minimálne o hviezdičku viac. Výborné herecké výkony, takže vlastne celkom spokojnosť.
Mainstream (2020)
Viem, čo mi mal ten film povedať. Nepáči sa mi ale to ako to hovorí.
Duty After School (2023) (seriál)
Miestami mi dosť vadil ten ukričaný vreskot a plač, rovnako ako vykonštruované problémy, ktoré boli len aby boli (Zem napadnú ľudožrútski mimozemšťania, ľudia umierajú po stovkách a študentom ani nenapadne, že by mohli zrušiť záverečné testy? Nám na zrušenie maturity stačil aj covid). Ale za nevypočitateľné úmrtia a záver si to tie štyri hviezdičky zaslúži.