Recenze (15)
The Last of Us - Když se ztratíš v temnotě (2023) (epizoda)
Vážně dobrej začátek! Bezkonkurenčně nejlepší adaptace videohry, jakou jsem kdy viděl. Těch 10 mega USD za epizodu je fakt vidět.
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Jestli se letos podíváte jenom na jeden dokument, podívejte se na tenhle. Nic důležitějšího letos neuvidíte. To nejlepší z produkce Netflixu.
The Mandalorian - Kapitola 15: Přesvědčení (2020) (epizoda)
Bill Burr mě nesmírně překvapil, skvělej hereckej výkon ;)
Volejte Saulovi - Špatná rozhodnutí (2020) (epizoda)
Kim Wexler is the GOAT.
BoJack Horseman - Rychle, dokud je pryč (2019) (epizoda)
Ten kluk je mi strašně povědomej, byl v nějaký předchozí epizodě? Kdo to je? "We all went to prom together" FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
1 hvězda za Cleganebowl. "Jaime kind of forgot why he became the King Slayer in the first place - to save the people of the city." Fuck D&D.
Hra o trůny - Poslední ze Starků (2019) (epizoda)
Nikdy by mě nenapadlo, že tohle napíšu, ale z Game of Thrones se stala neskutečná sračka. Poslední dva díly naprosto pohřbily celý seriál. Žádný překvápko, tvůrci a scénáristi jsou bez knižní předlohy naprosto ztracený a tak tu místo zajímavých dějových zvratů a komplexních příběhových linek, budovaných celý seriál, máme jen předražená Rodinná pouta s draky. Kvůli tomuhle tak dementně ukončili Nočního krále? Chápu, že chtěli tvůrci se seriálem po 8 letech co nejdřív skončit, ale tohle je snad špatnej vtip.
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Tak tohle je naprosto brilantní kraťas, při jehož sledování jsem měl neustále úsměv na tváři, a několikrát jsem i vybuchl smíchy. Walt Disney by byl pyšný.
Paříži, miluji Tě (2006)
Na rande ideální...;-)
Přátelé (1994) (seriál)
Pro me srdecni zalezitost