Recenze (62)
Vražedná hra (2012)
Shaquille O´Neil si hraje na mentalistu a hodnýho taťku, dokud nepřijde vinou pronásledovaného vraha anorektika Foxe o těhotnou ženu, ..tak se stane z hodnýho poldy zlej polda a jak to skončí je uplně jasný. Na závěr ještě trochu překvapenej Jean Reno s nastrčeným heroinem u bambusáků mě docela pobavil.. Lojza :D
Wolverine (2013)
Asi zatim nejslabší článek mutantí série.. Wolverin v Nagasaki pak v Ninja faktoru..do toho trochu hentaie a transformers Japonec na Konec
Mrtví a neklidní (2013)
Julií ..dcérka šéfika obranné síly Malkiho se vydá s partičkou a boyfriendem za barieru k zombiekům pro nějakej ten lék. Ve stejnou dobu jde partička Zetek hledat sváču v čele se sympatickým zombieček "R" ..hlavní chod pro "R" ..mozeček Juliína přitele. Chybovat je lidské, odpouštět je božské a tak Erkem zachráněná Julí na všechno zapomene a začíná nám parodie na Twilight..akorát místo upíra máme zombie. Zázraky se dějí a tak tu máme ještě učinou terapii láskou 😂 O trochu horší než Zombieland.
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Také jste stále v očekávání, kdy na vás zazvoní poštěvák Ondřej a sdělí vám, že máte černého bráchu z tátovy dávné návštěvy Alžirska?
Záchranáři (2006)
Starej Kosťa trénuje Kačera lovit tonoucí se nešťastníky.. závěr sice trochu armagedon, ale jinak celkem nenudivé..
Pot a krev (2013)
Závistivej namakenej LUGO (Wahlberg), kterýmu nestačí zvedat 180 na benchi..A prostě chce být za vodou. K němu ještě víc namáklej "křestan" PAUL (Johnson), který neodolá lajně koksu a jeho IQ by neuvařilo ani vejce. A do trojky se přidává né tak namáklej steroidák ADRIAN (Mackie), který si potrpí na pořádný macatice, ale s jeho zakrnělým nefunkčním nářádim moc děr do světa neudělal. Rambové si vyhlidnou nesmrtelného Monka, který ne a ne zdechnout a oberou ho o majetek. Děvky, chlast a chlebíčky a kluci potřebujou dalšího sponzora..ale to už jim je v patách soukromé očko Harris a americký sen hroutí, když to kluci přepísknou a začnou si hrát na Bay harbor butcher (dextera-řezníka ze zálivu). Dvakrát trest smrti a 15 let pro Paula, který o tom recitoval u soudu.
Kopačky (2008)
Je to hezkej pták Petre, nádhernej!!..Poslouchej Petre, holka ti dala kopačky ano? Bolí tě to? Si uražený? Nech toho, přestaň brečet, použij ptáka a musíš šoustat. Opíchej co se hejbe.. jen si vem kondom. Vyborná komedie a ještě lepší ukázka toho jak to v životě prostě chodí, až na ten happyend.
Crazy Joe (2013)
Jáson statšunka coby válečný zločinec si chodil pro bramboračku k matce Tereze, kterou samozřejmě časem přebrousí..no myslel jsem si že má lepší vkus. V noci si hraje na gangstera a ve dne krmi homelesy. Nevím kde vzal takový hodnocení, ale ode mne lepší neuvidí..
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Whore for my horse...farmář z West side hledá ženu, nejlépe ostřílenou pistolnici, která vykouzlí při západu i amsterdamskej perník..do toho opět elegantní teplej řízek Stinson co si zahrál i s králikama v klobouku v tekutém stavu a záporák Neeson s kytkou v análu. Začátek se povedl ale ke konci jim klasicky došla inspirace tak to doplňovali halucinacema s vinetouem a jeho kmenem ..
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Bolkovo pokračováni s autobiografickým prvkem..chudák Lolek si myslel, že když natočí Bohuš se vrací tak si smázne dluhy, který si udělal kvulí bankrotu na farmě zvířat v Olšanech. Nevím teda kolik na tom šábnul, ale asi na tom byl kluk hodně špatně, když natočil takovej trapas. Strašný Strašný,.. zlatá reklama na májku