Poslední recenze (94)
Přišla v noci (2023)
Můj pocit po opuštění kina byl spíše solidní 3 hvězdy, ale dávám víc, protože někde v koutku cítím, že ten film je ve skutečnosti lepší a že moje lehké zklamání bylo způsobeno hlavně tím, že jsem čekal (hořkou) komedii a dostal výživný psychothriller s filozofickým přesahem. Myslím, že to bude chtít opakované zhlédnutí a sám jsem zvědavý, jestli 4 hvězdy uhájí, nebo dokonce (kdo ví) přidá ještě i pátou.
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Nesdílím všeobecné nadšení z tohoto seriálu. Dějová linka by se dala shrnout do několika rozvitých vět, jednotlivé charaktery jsou celkem ledabyle načrtnuté, příběh předvídatelný a prvoplánový. Na druhou stranu tomu nelze upřít několik silných scén, ale ty jaksi automaticky vyplývají ze silného námětu, a vedle toho také zdařilé řemeslné zpracování. Co mi však vadilo nejvíc, bylo to, že jsme v české verzi sledovali čistokrevný kýč. I to rugby se hrálo převážně v nažehlených trenclích, čisťounkých dresech, za pěkného počasí a s minimem bláta a špíny (srovnej galerie u originálu). Náročná léčba na hrdinově vzhledu nezanechala žádné znatelnější stopy. Celé to zkrátka bylo takové uhlazené. Člověk se musí ptát, jaký smysl vlastně potom mělo natočení české verze, když pokud jde o děj, vlastně jen otrocky okopírovala originál, a zároveň jediný vklad byl zřejmě ten, že z něj udělala uhlazený kýč.
Dobré ráno, Brno! - Epizoda 7 (2024) (epizoda)
Zábavná tricetiminutovka se spoustou drobných gagů a vtipných momentů.