Poslední recenze (636)
Star Wars: Vadná várka - Série 3 (2024) (série)
Ok, ok, osobně mi třetí série docela sedla a ani moc nevím proč. Těžko říct no, rozhodně jsou věci, které se dají vytknout, ale já osobně se docela bavil. Nejvíc mě asi štve jak zničili odkaz delta squady, chudák scorch, to si nezasloužil, takovej lame konec. A taky, že ačkoliv je vše nadějné, nakonec stejně skočíme ve zkurvené Disney nové trilogii. Nic co Filoni a spol vytvoří nedokáže odpárat tu hrůzu co jsou tři nové filmy, to prostě nejde. Disney by udělalo nejlépe kdyby řeklo "malá mýlka" a prostě začali znovu. Nu, s tím bohužel nic nenaděláme a tak nezbývá než dodat, Kote! Kandosii sa ka'rta, Vode an.
Roughnecks: The Starship Troopers Chronicles (1999) (seriál)
Ok ok, animace rozhodně nezestárla dobře, obzvláště pokud to sledujete na youtube ve 360 kvalitě. Seriál navíc provází trochu telenovela syndrom, takže zatímce my by jsme rádi koukali jak střílejí brouky, postavy radši mluví o tom jak jim někdo ublížil, mají depresi nebo jsou zamilovaný. Naštěstí se nakonec vždy usmíří, bratrsky potřesou rukou a zabíjejí dál. Občas je to hodně hloupé, občas totální big brain, ale pokud máte rádi ST, tak se to dá. Nejhorší je asi ten fakt, že není ofiko dokončený. Nestihli udělat poslední + - tři díly a tak je divák nechanej s blue balls a nikdy neuvidíme ofiko konec. Ale cesta docela ušla, tak 3,5 no.
Fallout (2024) (seriál)
Tak 4,5, velmi, velmi překvapivě dobrý zážitek. Některé věci osobně můžou sednout více či méně, ale celkově si myslím, ač můžete být fandové 1, 2 , Vegas, nebo Bethesda počinů, svoje si najdete. Některé věci lorově nedávají moc smysl, nu to tak u adaptací většinou bohužel bývá.