Recenze (195)
Killer (1989)
Tak toto bol po dlhej dobe prvy film, ktorý si môže hovoriť akčný. Strhujúca akcia a skvelá kamera spôsobili, že naňho budem dlhú dobu spomínať len v tom najlepšom.
Znamení (2002)
Nechápem tieto hodnotenia. Fakt. Bolo to neskutočne nudné a blbé. Neviem kto vymýšľal scénar. Faktom je že ma ani nezamrazilo. A miesto pobavenia som sa príšerne nudil.
Obávaný bojovník (2006)
Vynikajúca akčná lahôdka Jet Li nám ukazuje, že ešte stále má na to aby zahral kvalitný akčný film. A nielen to, dej je prekvapivo dobrý. Pohľad na bojové umenie a jeho morálnu stránku sa len tak nevidí. A pritom to nie je postavené na takom, ako by som to nazval, "duchovne" ako Tiger a drak alebo Hrdina.
Vesnice (2004)
Nehorázna nuda. Ľutijem že som s tym zabil čas a keďže som to videl v kine tak ľutujem dvojnásobne.
Hladina adrenalinu (2002)
extremna kravina.