Poslední recenze (666)
Il gatto dagli occhi di giada (1977)
Obstojné, solídne giallo, ktorému ešte chýba štipka čohosi, čo by ho dostalo cez železne pevnú solídnosť. Čosi viac zapamätateľné, viac sleazy, štýlovosti, lepšie kills... Na druhej strane záhada identity vraha častokrát strhne, pátranie je vťahujúce, film nenudí a lokácie Ríma a Padovy sú krásne. A hudba alá Goblin poteší srdce každého milovníka gialla.
Las orgías inconfesables de Emmanuelle (1982)
Film pre skalných a pokročilých, s možno až príliš dlhými softcore scénami, hypnotickou hudbou a pomalou atmosférou, s najvoľnejším z dejov. V podstate je to melancholická a tak trochu zvrhlá love story v krásnom malom prímorskom mestečku, v pekných domoch, ozdobených kvetmi, kde sa väčšinou sexuje v nejakom peknom prostredí za dvojicou(more, hory...). Je tu jedno exploitačné znásilnenie, ale nijak prehnane grafické alebo poburujúce, šokujúce. Dôjde aj na dlhé barové striptizove scény, jeden z Jessových trademarkov. Herečky sú väčšinou pohľadné, čo dojem vylepšuje. Musí sa to v hlave ulezat a rozložiť, jedná sa opäť o režisérovu "pocitovku", ktorú nie každý náležite docení.
Pavoučí labyrint (1988)
Tak tento film je naozaj hidden gem. Ako by ste zmiešali Argentovu Suspiriu a Inferno, pridali štipku gialla v podobe čiernych rukavíc, obalili to príbehom od Lovecrafta a zasadili to do čarokrásnej a mysterióznej Budapešti. K tomu krásna symfonická hudba, Argentovské farby a samozrejme fenomenálne Stivalletiho efekty. Pre fanúšikov talianskeho hororu alebo spomínaných ingrediencií povinnosť.