Poslední recenze (13)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jsem ráda, že jsem si na 66 let starý snímek vyhradila čas a udělala jsem jen dobře. Jedná se totiž o skvost, co se do zpracování, dialogů i hereckého obsazení týče a všechny dnešní filmy by se měly znovu poučit. Pozorovat myšlenkové pochody a jednotlivé pohnutky všech 12 mužů bylo brilantní a zrcadlily se v nich snad všechny typy lidí, co jen znáte. Je tedy koneckonců jedno, zda byl mladík vinen či nevinen. Důležitá zůstává pochybnost, "jelikož čas není důležitý, důležitý je pouze život".
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Dívat se, jak svět Marvel hrdinů, ke kterému jsem si vytvořila srdcový vztah prvními filmy s kapitánem a iron-manem, jde stále víc a víc do filmového odpadu mě hodně mrzí. Nový Ant-man tomu není výjimkou. Přehnaná snaha o velkolepost spíše připomíná patlaninu, ke které si zkrátka nejde vytvořit vztah po celou dobu filmu. Máte pocit jako byste film už viděli a jeho předvídatelnost je až uspávající. Pořád, ale tak nějak věřím, že všechny ty střípky povedou k něčemu většímu, a že se snad nakonec najde důvod, proč Marvel filmy stále sledovat. Tak budu dál doufat.
Jan Žižka (2022)
Naprostý skvost české kinematografie za dlouhou dobu. Nejedná se o popcornový snímek, ale o životní dílo režiséra Jákla. Natočené poutavě, s úžasnou vtahující kamerou, dokonalé v každém detailu a se skvěle vybranými herci. Tento snímek ve mě zanechává pocit naprostého ohromení a děkuji, že něco tak edukativního vzniklo pro další generaci.
Poslední deníček (1)
just be
»Ten pocit, když narazí na nepopsatelně úžasnou písničku (po skvělém filmu), ve které je zkrátka všechno«
▼
▼
▼