Recenze (373)
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Nějak jsme nepochopil proč pan Emmerich čekal 20 let na pokračování (jeho vyjádření bylo že to chtěl opravdu propracovat) aby udělal klasickou komerční americkou hollywoodskou shittku, kde 3 lidi v podstatě zachrání svět. Jednička byla neskutečná (možná to bylo tím že mi bylo 12 ) ale prostě fakt se to nedá srovnávat. tohle je o ničem. Ani efektově mě to nějak neposadilo na zadek :-/
Zbrusu Nový zákon (2015)
Úžasné. Miluju evropský humor. Nemá to žádnou extra reklamu a dle mě moc povedené. Stále se usmívám.
Warcraft: První střet (2016)
těším se moc na druhý díl, tahle jednička byla skvělá, to co jsem si představoval jako dítě při hře je opravdu na plátně. Moc chválím grafiku, vkusně vsunuté animované Orky k hraným lidem, i dějovou linii.
Osmý smysl (2015) (seriál)
dle mě trochu těžší na pochopení, ale co čekat od sourozenců Wachowskiych, po třetím dílu jsem to začal vysloveně hltat a moc se těším na druhou sérii. Nesporným plusem je i hudba ve filmu, ta mě donutila najít soundtrack.
Prvních 100 (2014) (seriál)
na každý díl koukám se zaujetím co zase pokazí, co je špatně a proč pokaždé dělají dokola ty samé chyby. Nápad by to byl dobrý, kdyby to nemělo tak šílené prvky komerčního shittu...
Captain America: Občanská válka (2016)
zase další slabý film, podle mého názoru je každý film kde je kapitan amerika odsouzen k záhubě, o to víc když tam není ani thor a loki a když už není dostatek osobností tak tam prdnem Spidermana a Antmana, fakt o ničem. Efekty a to že to je Marwel znamenají tři hvězdičky.
X-Men: Apokalypsa (2016)
Já jsem spokojený, sice už nehraje Xaviera P. Steward (na startreku jsem vyrůstal atd.) a další ostřílení Xmani, ale vědět jak Magneto přišel vlastně k helmě, jak se zrodila Storm a jiné věci které fanouška nadchnou je prostě super. Pro lidi kteří celou ságu neznají je to taky prima zábava. Líbilo se.
Superchlapi (2016) (pořad)
věřím že mr. Zelenka může být motivací pro český národ pupíků. Pořád lepší než prostřeno.. :)
Hraběnky (2007) (seriál)
mě se seriál hodně líbil, neznámý Richard Krajčo pod taktovkou Jaroslava Brabce jen zářil, nabité hvězdama, vždy jednou za 10 let kouknu...
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Stara dobra ceska. Moje pani chce pred svatbou nutne jet na hory a vodu.. Vubec nevim proc. Libilo se :)