Poslední recenze (2 180)
Ferrari (2023)
Chápu, že člověk stárne, ani tenhle rejža, kterej natočil Posledního mohykána a Nelítostný souboj, na tom není jinak. Jako, od filmu z přízviskem žiotopisný bych čekal, že dozvím něco z jeho života. A né, že se tady bude jen řešit jeden rok, problémy v jeho vztahu k ženám atd... Prostě srágora, která mě několikrát uspala a po pravdě tohle už nikdy dokoukávat nepotřebuju...
Opičí muž (2024)
Záhadou je, jak je možný, že sem tuhle cikorskou sračku dokoukal až do konce. Jo, měl sem tam spousty momentů, kdy sem byl přesvědčenej o tom to vypnout. Ale nějakým záhadným způsobem sem to neudělal. Jako, akční to je, což o to, ale tak uplně ve stylu Jahn Wick, že je to až smutný. A do toho všeho ti zavšivený indové. Jako dobrý sou rozdíly v tej jejich společnosti, ze slamu přímo na drogovej večírek. Každopádně jakožto první režisérsský počin milionáře z chatrče je jedna velká fraška a ještě k tomu načmoudlá :o)
Tři mušketýři: Milady (2023)
Já ti nevím, sice to je ve stejným tempu i stylu jako první díl, ale tenhle mě tolik nevtáhnul. A to tam při tom byla skoro nahá Eva. Je teda fakt, že teď už ňadrama šetří mnohem víc jak za mlada ,už ani nevím kolik je to let zpátky, co nám je ukázala v plný síle. Co se týče samotnýho filmu, tak sem to dokonce dal na podruhý, poprvý sem to regulérně zapíchnu, sice sem se teda začal dívat až kolem 22.00, ale stejně... KAždopádně je to pořád hodně líbicá podívaná a jedna z těch nejlepších zpracování ´tohodle megapříběhu.