Recenze (5 534)
Rok jedna (2009)
Netflix do svojej ponuky zaradil aj tento film, ktorý som síce už dávnejšie videl ale stálo zato si spomienky osviežiť. Humorné scény sa našli, malo to príbeh a tak s filmom relatívna spokojnosť. Komédii z historického obdobia je málo a táto sa celkom vydarila.
Knight Rider (1982) (seriál)
V detstve to bola povinnosť. Zbierať nálepky v žuvačkách, ktoré sa týkali tohto seriálu a, samozrejme, pozrieť si každú časť, na ktorú som si spomenul. Hovoriaci Kitt bol skrátka vtedajšou legendou, podobne ako sú nimi teraz Avangers.
Profesionálové (1977) (seriál)
Boddie a Doyle a moje otvorené detské ústa sú ďalšou zo série spomienok nato, načo som sa pozeral kedysi. Keď sa nad tým človek zamyslí, možno svojou kvalitou dokázali prekonať aj niektoré súčasné seriály, najmä tie kriminálne.
13 posterunek (1997) (seriál)
Jednotlivé epizódy si netrúfnem hodnotiť, pretože som ich nevidel všetky, ale kedysi dávno náš videorekordér nahrával každú časť, na ktorú sme si spomenuli a v tínedžerskom veku som sa na príbehoch o policajtoch z 13 okrsku bavil celkom slušne a nakoľko poľština mi nie je príliš vzdialená tak sa na ich príbehoch dalo pobaviť celkom solídne.
První světová válka v barvě (2003) (seriál)
Zaujímavý dokument najmä vďaka tomu, že ako prvý priniesol pohľad na Veľkú vojnu, neskôr známu ako rvú svetovú vojnu vo farbe.
Červené víno (1972) (TV film)
Ten pocit, keď sériu pozriete namiesto povinného čítania na škole a dúfate, že spolu s opísaným obsahom to bude stačiť...
Tisícročná včela (1983)
Prvé čo ma napadlo pri pohľade na tento film bolo: "Starý tata, vyleteli...". Filmová klasika a povinnosť každého filmového fanúšika minimálne na Slovensku.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Opäť hodnotenie seriálu, ktorý v detstve zaujal, nakoľko v porovnaní s dnešnom mládežou sme mali predsa len o čosi menšie možnosti výberu toho, čo budeme pozerať. Čo nakoniec vôbec nebolo zlé.
Rudý baron (2008)
Podobne ako pri Tmavomodrom svete aj Červený Barón patrí k lepšie spracovaným filmom týkajúcim sa vojnového letectva s výborným výkonom hlavného protagonistu.
Tmavomodrý svět (2001)
Pán Svěrák natočil aj lepšie filmy a najmä ak patríte k fanúšikom Stanleyho Kubricka a jeho protivijnových filmov tak viete, že filmy z daného obdobia sa dajú natočiť podstatne lepšie. Napriek tomu patrí Tmavomodrý svet k tým lepším vojnovým filmom.