Oblíbené filmy (7)
Kleopatra (1963)
Tak přesně takhle má (podle mě) vypadat historický velkofilm!
Magnolia (1999)
„ Podivné věci se stávají pořád" Devět zoufalců jsou v těžké depresi, vlečou sebou traumata z mládí, bolest, deziluzi a osud nebo náhoda si s nimi opět pohraje. Změní jejich plány, zkříží jim cestu, dojde k setkání. A něco vznikne láska?, úcta?, přátelství? . K tomu všemu nádherné sugestivní písničky Aimee Mann. Prostě skvost.
Deník Bridget Jonesové (2001)
Forrest Gump (1994)
Crash (2004)
Docela jiný pohled na rasismus a strach. Emotivní, dokonalá skládanka příběhů několika etnik, složená z jejich vzájemné nevraživosti, nepochopení, vzteku a vzájemného strachu. Smutný (děsivý) obrázek o zemi, kde se každý bojí každého. „Nechovej se, jako bys mě znal.“ Jeden z nejlepších filmů, jaký jsem v poslední době viděla!!!
Kdo se bojí Virginie Woolfové? (1966)
Skvostné zpracování šokující divadelní hry. Nemilosrdný manželský teror. Sadismus, masochismus, agresivita, chorobná ctižádost, nenávist.Vše zalité v alkoholu....„Ano, v jakémkoliv smyslu, pijte. Budete to potřebovat, jak budou roky plynout.“ Elizabeth Taylor ve své nejlepší roli.
ABBA: Our Last Video Ever (2004)
Kraťounký příběh o tom jak loutková ABBA ke štěstí nepřišla, přihlíží i skutečná ABBA a hudbu obdivuje a určitě i závidí např. Cher.