Recenze (1 643)
Kašpárkovy rolničky (1999) (TV film)
ouvej, zase ty odstrašující studiové kulisy, no fuj! přestože jsou podobných pohádek s příšernými efekty, lacinou hudbou a nehybnou kamerou v televizi mraky, za takové herecké výkony jednoho velkého jména vedle druhého a občas i úsměvné momenty prostě nemůžu jít níž než na 40%, do divadla ideální, jako film bohužel podprůměr.
The Cabinet of Jan Švankmajer (1984)
na tohle já prostě nejsem... animace příšerná, hudba úchylná, děj nulový... 10%... zde k vidění
Dva výtečníci (1977)
o něco slabší než Superpolda, ale když máte rádi facky v každé scéně a jednoduchý humor, věřím, že dáte víc než 50%...
Ei om zeep (1977)
rádobysofistikovaný rádobyhumorný holandský rádobyumělecký pokus o ... o co vlastně? brrr! 20%
Hezké chvilky bez záruky (2006)
david kraus tu dokazuje, že je nejen mizernej herec, ale i skladatel, protože ta odpudivá hudba mi lezla na nervy snad ještě víc než ta psychokamera v celym tom psychokolotoči, jak již tomu u věry chitilové bývá... především za herecky nabité hezké chvilky vyčaruju 50%, ale bez záruky...
Tři vejce do skla (1937)
komedie s Burianem nejsou úplně můj šálek čaje, ale tahle je, především díky zajímavě spletitému konci, celkem koukatelná... 60%
Horton (2008)
na počátku byla nervozita, zda jsem si opravdu vybral kvalitní film, čemuž jsem sám už podle traileru moc nevěřil... ale pak přišla první úchvatná animace s monstrózní hudbou a to byly teprve úvodní titulky... takže očekáváné fiasko se změnilo v kratičkém momentu na příjemné překvapení... ale bohužel jen na chvíli... následovaly animované šeredky spoutané v poměrně předvídatelném příběhu s pouhou hrstkou vtipných momentů a unudily mě zpět na očekáváný průměr... 60% p.s.: určitě vyhledejte úvod komentáře uživatele Vitason :-) ten mě pobavil asi víc, než celý film! ;-)
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
slabší díly (především zezačátku) střídají poměrně vydařený (cca od desátého dílu)... takže to hned nevzdávejte! :-) ale ve výsledku pořád podprůměrná zábava... 40%
Kurz negativního myšlení (2006)
já ten severskej humor prostě nějak nepobírám... úplně špatný to není, ale od zdejších 81% jsem čekal víc... za mě 60%.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
bohužel jsem neměl možnost sledovat v původním znění, takže souhlasím s mattym, že českej dabing v čele s vašutem to poslal totálně do... no přinejmenším šedivýho průměru... jinak to není až tak zlý. 60%