Recenze (492)
Scarlett (1994) (seriál)
FIlmovou "klasiku" jsem sice viděla, ale tohle pojetí je mi bližší...zábavnější, živější. Scarlett je bytelná ženská, které věříte, že se o sebe umí postarat. Sean Bean jako správný záporák opět funguje na výbornou.
Dům veselých duchů (1988)
Duchařina mého dětství, ještě stále někde v archivu na VHSce :) proto hodnotím výš, než by si to asi kvalitativně zasloužilo...sentiment dělá své
Godzilla (1998)
...a to jen za Jeana Rena
Hele vole, kde mám káru? (2000)
jednou viděti stačí...
Tanec v temnotách (2000)
Mno...Bjork můžu a to dost, o jejích hereckých kvalitách by se dalo polemizovat. Myslím, že vše už velice trefně vyjádřili Galadriel, Matty, Dudek, ale souhlasím osobně, pocitově s Golfistou - tlačení na pilu ;) navíc! Co opravdu neskousnu je směšně ztvárněný Oldřich Nový, kterého zbožňuju. Takže jsem 50/50
Šifra mistra Leonarda (2006)
Tak tomuto filmu jsem se dloooouho vyhýbala právě kvůli znalosti předlohy... Představovala jsem si ten převod opravdu jinak, navíc mi nesedí Tom Hanks v hlavní roli. O řád výš to pozvedává přesný Hans Zimmer.
Francouzský polibek (1995)
Skvělá romantická komedie, krásná Meg a šarmantní rošťák Kevin. A navíc nejoblíbenější komedie mojí mámy! :-))
Příšerky s.r.o. (2001)
Takové příšerky pod postelí bych taky brala...co se nacházelo pod tou mou, když jsem byla malá by se muselo natočit pod kolonkou horor :-D naprostá pecka a super nápad něco takového převést na plátno, animace opět "pixarovská", tudíž dokonalá a posouvající laťku opět výš
Dlouhé horké léto (1985) (TV film)
Škoda, že nějaká naše TV se neumoudří a nezařadí tento film do svého vysílacího času...rozhodně by si to zasloužil film i my :) naštěstí já ho mám ještě na VHSce. Snad Donova nejlepší role.
Helena Trojská (2003) (TV film)
TV film, nepříliš vydařená kamera, problematické dialogy...to tomuto filmu hvězdičky ubírá, ale v mém hodnocení rozhodně neklesne pod megalomanskou Tróju