Oblíbené filmy (10)
Braindead - Živí mrtví (1992)
numero uno !!!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Dlouho mi tento snímek unikal a popravdě sem se po něm ani tolik nesháněl i přes tak vysoké hodnocení zde. Jsem ale o to víc než rád, že sem se prakticky donutil a tento snímek shlédnul. Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Příběh, který se mi zaryl hluboko do srdce a Andy Dufresne, v podání do té doby pro mě opomíjeného Tima Robbinse, taktéž. Jedna z nejkrásnějších podivaných, co jsem kdy viděl !
Re-Animátor (1985)
Geniální!!! Doktor Herbert West se rázem zapsal mezi nejoblíbenější filmové postavy. Dokonalá podívaná, dokonalý nápad, dokonalé obsazení, dokonalá atmosfera. Co dodat.
Věc (1982)
Jeden z těch nejlepších hororů vůbec !!!!
Podivné dědictví (1972)
Šílenství (1994)
Jeden z TOP 3 filmů od mistra Johna Carpentera.
Exterminátor (1990)
Můj osobní kult a záležitost, která mě krmila celé mé mladí !!!
Vládce temnot (1987)
Dokonalá hororová podívaná !!!
Predátor (1987)
Tohle je pro mě největší kult mezi sci-fi filmy!!!!
Zelená míle (1999)
Jeden z nejlepších filmů vůbec !!!