Poslední recenze (174)
Komapseumnida (2007) (seriál)
Z veľa čokoládových koláčikov vás môže rozbolieť brucho a z veľa sĺz hlava, ale seriál Komapseumnida vás chytí a nepustí. Môže sa zdať, že na dedine čas ubieha pomalšie a budete sa nudiť, ale ja som sa nenudila ani chvíľu. Stále sa bolo na čo pozerať a hlavne nad čím sa zamýšľať. Zo začiatku som si vravela, že by sa viac hodil názov Mianhe = Prepáč, ale potom som pochopila... Hyeok Jank bol cool ako vždy, babka a vnučka s pehami podarené. Trocha staršie, ale nezabudnuteľné!
Sparkling Watermelon (2023) (seriál)
Pekná hudba, dobré herecké výkony a celkom prepracovaný návrat v čase. Veľmi sa mi páčila časť, kedy sa Eun-gyeol učil na gitare a aj to že som si mohla uvedomiť, ako sa cíti CODA -dieťa hluchých rodičov.
101 beonjjae peuroposeu (2006) (seriál)
Trocha postarší, ale milý seriál. Na Lee Joon-giho sa veľmi netešte, mihne sa len na niekoľko minút v jednom z prvých dielov.