Recenze (2 779)
Help (2010)
Indický film je akýmsi mixom japonsko-amerických hororových snímkov o prevtelení-posadnutosti duchom ....Na indické pomery nadpriemerné....na tie tunajšie priemer...A nemohol som sa zbaviť pocitu, že to hororové ponatie filmu je až druhoradé....
Psí útulek (2010)
Stop násiliu......spory sa riešia ručne...
Sex ve městě 2 (2010)
Nie, nie.....takto proste nie! ...Seriál som nesledoval, filmová jednotka ma nijak zvlášť nezaujala, a tento počin bol pre moje oči bolaví....
Les 7 Jours du talion (2010)
Neviem........pomerne realistické ( možno až na ten doktorov únos - to by také lážo plážo nebolo ).....a inak mrazivé pre rodičov.....
Muži, co zírají na kozy (2009)
AngelAngie a Malarkey mi zobrali z úst všetko podstatné......takže radšej mlčím :O)
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Film, ktorý pracuje s už overenými vecami, ale zasadzuje ich do deja velice chytře ( podobnosti s filmom : Vzpoura v Seattlu) ....Väzenské prostredie je a asi vždy bude lákavé pre diváka....Tuná však nielenže láka, ale z filmu sa stáva príjemné prekvapenie.....***/****
Zůstane to mezi námi (2004)
Pocity? Prišlo mi to ako neuveriteľne bezduchý film s prekvapivo veľkým množstvom známych hercov ( povädčine v sekundových roliach ), Ale i napriek tomu, že markantnú časť celého príbehu som trpel...v závere sa mi dostalo mierneho pobavenia. V kostole-angličtina-ako papagáj - proste podarený záver.
Spolek nemilosrdných (2009)
Nič nové pod slnkom, stará obohratá platňa....,ale tá mladá teenagerská krv a elán ma príjemne naladil....
Vášeň v tanci (2006)
Zavádzajúci český názov, zdĺhavé a mnohokrát strnulé vyprávanie príbehu.....ledva **
Smyslná orchidej (1989)
Asi som čakal viac sexuálneho napätia a vášne....