Armádní kapitánka musí využít svůj dlouholetý taktický výcvik a vojenské zkušenosti, když vzdálenou stanici pro zachycování raket, které velí, ohrožuje souběžný koordinovaný útok. (LUKICKK)

Recenze (131)

oldy

Takové to béčko na jednou se podívam a stači. Hrdinka má štěstí,že nepřatele jsou na ni docela hodní. Když maji příležitost ji zabít,tak s ni kecaji a nechaji at uteče a děla jim pak peklo. A to se opakuje. Hlavně když jeden řekne,že ji měli hned zabit a jak pak má sam možnost a drži ji zbran u hlavy nestřeli :D Prostě těch věci je tu víc. 4/10 ()

Lateef

Neměl být název spíš Exkrementceptor? Místy jsem si totiž vybavil nechvalně známé studio Asylum... Ty trajektorie obranných střel kreslilo dvouleté dítě? Pitomostí a nelogičností je tu tolik jako báboviček na pískovišti uprostřed průměrného sídliště, na druhou stranu se najde i pár nápadů, hlavně v soubojích, ovšem závěrečné ručkování je i na mě moc. Jedna hvězda za Elsu, druhá za Chrise... Kdyby na mě ve velíně vyskočil zpoza rohu Casey Ryback, uvažoval bych i o třetí, ale takhle zůstanu u slabších dvou. Víceméně ztráta času. Spíš více. ()

AffectedFace

"Kurva, prostřelil mi ruku, zalepím to izolepou, to bude dobrý" Okoukané klišé, které ničím nepřekvapí. Nefungující slátanina hloupých dialogů. Podprůměrná akce, která se snaží zapůsobit, ale díky hloupému střihu nabírá spíše na směšnosti. Hlavní "hrdinka" absolutně bez charakteru. Ještě tam chyběla LGBT propagace, kterou má netflix tak rád a pecka. Kdo dá více jak dvě hvězdy, nezná kvalitu snímků. Paradoxně nejlepší scéna je cameo Chrise, kterej by v hlavní roli byl mnohem lepší adept, ale moc dobře věděl, že scénář psal absolutní ničema. Soundtrack je špatně sestříhaný a nehodící se do jednotlivých scén. Jedna hvězda čistě za Rko, neztrácejte s tím čas. ()

Chrustyn

Klasická rychlokvaška made in Netflix, na kterou nikdo neměl čas a asi ani náladu ji točit. Dvě relativně slušně natočené bitky, nezastíní fakt, že co mohl být příjemný béčkový akčňák je nudnou sračkou, u které je těch 90 minut pocitově dvojnásobných. Pokud film nezachrání sličná děva v upnutém tílku, je fakt něco hodně špatně. ()

rublik05 odpad!

Velice nepovedený pokus o akční béčko, na kterém jde strašně vidět, že nikdo ze zúčastněných neměl sebemenší snahu natočit něco lepšího, než jen další kravinu televizního střihu. Všechny postavy, včetně hlavní hvězdy, jsou zoufale nesympatické, nikomu jsem nevěřil ani nos mezi očima, záporáci jsou zoufalý až běda, Elsa Pataky občas působí vyloženě jako nadčlověk, což je chvílemi až komické. Akční scény jsou nezajímavé a neinvenční, nejsou ani moc dobře natočené, nad množstvím hloupostí ve scénáři jsem jen nestačil kroutit hlavou. Hodina a půl byla až až, nudit jsem se začal prakticky už od samého začátku. Interceptor bych shrnul jako nudnou, sterilní a lacinou blbinu, která divákovi nic nedá, jen mu zbytečně sebere 90 minut života. 0/10. ()

• Malé cameo si jako prodejce televizoru zahrál manžel Elsy Pataky Chris Hemsworth. V polovině závěrečných titulků je také vidět, jak leží na masážním křesle. (DJMaroko)
  • Hoci v titulkoch uvedený nie je, ruského ostreľovača z ponorky stvárnil Sam Hargrave, kaskadér a režisér filmu Vyproštění (2020). V titulkoch je uvedený len ako konzultant. (johnsnow)