Recenze (569)
Doba ledová: Mamutí drcnutí (2016)
Dost šlo poznat,že to bylo dělané pro moderní dobu.... pro děti pořád dobré.
Vrah naoko (2023)
Spíš mi to přišlo jako romantický film se špetkou komedie a akce. Akční komedie vypada jinak,aspoň za mě. Pokud vím,tak se tam střilelo jen na střelnici :D I tak to bylo dobrý 6/10
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizoda)
Zavěr převidatelný,že se mu něco stane. Ale spíš jsem čekal,že ho necha v tom vesmíru. 7/10
Manželé Stodolovi (2023)
Průměrný český krimi film. Ani na konci neřeknou jak to s něma dopadlo(asi si to každy najde na netu). Podle filmu to vypadá,že ta ženská si dělala co chtěla a chlap jen přisluhoval. 6/10
Seznamte se, Joe Black (1998)
Fajn film,ale v některých místech moc natahovaný. 7/10
Star Wars: Akolytka - Pomsta / Spravedlnost (2024) (epizoda)
Jde vidět,že Mando nasadil latku moc vysoko.....
Star Wars: Akolytka - Ztracená / Nalezená (2024) (epizoda)
Čekal jsem,že Carrie-Anne Moss bude mít víc než první díl(asi). Celkově mě to moc nezaujalo. Zlatý Mando :) 2/10
Godzilla Minus One (2023)
Za menší peníz slušné triky. Hlavní postava přeživší valky mě občas štvala. Jinak v celku dobrý film s Godzillou. Godzilla z roku 2014 se mi libila o chlup víc( sice stala 10* víc :D ) Určitě lepší než Godzilla II či Godzilla vs Kong. 7/10
První znamení: Přichází satan! (2024)
Za mě jsou 2H moc. Ma to pomale tempo a přišlo mi to spíš na 4hodiny :D Vypada to na pokračovaní... 4/10
Černé zrcadlo - Zkušební verze (2016) (epizoda)
Poučení ? Když máš mít vypnutý mobil,tak ho měj vypnutý :)