Armádní kapitánka musí využít svůj dlouholetý taktický výcvik a vojenské zkušenosti, když vzdálenou stanici pro zachycování raket, které velí, ohrožuje souběžný koordinovaný útok. (LUKICKK)

Recenze (131)

oveckaoa

Na začátku se dozvíme, že kdyby Rusko vystřelilo na Ameriku atomovky letěly by 24 minut v Americe jsou dvě základny co je dokážou zničit, ale musí to udělat do 12 minut. Následně sledujeme ženskou jak nastupuje na jednu z těch základen (druhou už mezitím Rusové obsadily) a tu základnu přepadnou ona se tam s jedním hinduistou  zabarikáduje a oni se tam snaží dostat. Největší problém je ten, že oni přesně ví kde ti Rusové jsou a tak se nabízí otázka proč tam neposlaly zásahovku, swat, letectvo   nebo nevím koho, aby je sejmuly. Samozřejmě jelikož je to Netflix jedeme na rasistickou propagandu tentokrát se dozvíme , že v Americe ubližují hinduistům  a ženám co na to, že ženská je zde dokonce prezidentkou.  Ten konec je, ale dámy a pánové něco tak, že ona s poraněnou rukou spadne do vody následně vyleze jaksi zhruba 20 šprušlí následně ručkuje dalších zhruba 10 šprušlí a pak to přeskočí a zachytí se další šprušle   a zachrání den. 40 procent ()

Lacike

Tušil som to už z traileru a film to len potvrdil. Natočiť akčniak s Die Hard konceptom odohrávajúcim sa v jednej miestnosti je Mission Impossible, ktorú by nedal ani Tom Cruise. A nieto nejaká Elsa Patakyová so sexy hláskom Lucky Vondráčkovej. Takže 90% času sa film odohráva v jednej miestnosti, čo je väčšinu stopáže vyplnené nekonečným kecaním a rozoberaním minulosti hlavnej hrdinky. Je logické, že nejaký mindrák museli vymyslieť, aby sa tam niečo dialo. Raz za čas sa nejaký frajer do tej miestnosti dostane, takže sa dočkáme pár solídnych bitiek a film nešetrí ani na brutalite, keď niekto po niekom vystrelí. Tým pársekundovým výstrelom sa ale nedá ani nadávať do prestreliek. Proste pif a finito. Ani herci to nezachránia. Elsa je sexy ok, ale zvyšok je na hovno. Záporák pôsobí jak nudná kancelárska krysa a to je všetko. Zvyšok postáv, ktoré sa tam mihnú, sú totálne nevýrazné. Občasný zvrat je tiež dopredu očakávateľný, takže prekvapila a rozosmiala ma len tá ponorka na konci. Ale ani kvôli nej filmu nepridám ďalšiu hviezdičku. Na to by tam muselo byť takýchto volovín oveľa viac, aby to bolo aspoň guilty pleasure. Takže celkovo ďalší typický lacný Netflix shit. 3/10. ()

Spiker01

Příběh je hloupoučký, akční scény nakonec ne tak zajímavé a odehrává se to vesměs v jednom interiéru s kupou no name postav za monitorem, ale...Elsa Pataky je sympatická, má to 90 minut (u Netflixu přímo nevídané) a je to poměrně zábavné sledovat a člověk si naladí 80s vibe se vším dobrým i zlým. Jasně, nejedná se o žádný skvost, ovšem v katalogu Netflixu o něco lepší kousek a to šílené hodnocení mě vyloženě šokuje. Za mě mdlá sedmička. ()

MrHlad

Elsa Pataky chrání uprostřed oceánu vojenskou stanici, která má sestřelovat z nebe atomovky. Proti ní stojí parta zločinců, mizerný scénář, nudná režie a malý rozpočet. Interceptor je nezajímavý akční film s přinejlepším průměrnými bitkami a přestřelkami, zoufalým záporákem, jednou dobrou fatalitou a spoustou keců ve dvou místnostech. Laciné, levné, nudné. Ztráta času. ()

kingik

Chris Hemsworth si svoji manželku hýčká a neváhá pro ní z lásky vyprodukovat filmové dílo. A tak Elsa Pataky dostala svůj vlastní akční film, ve kterém může pěkně dramaticky vypnout objemný hrudníček a skupince záludných teroristů vyprášit jejich kožíšky na základně, která se specializuje na zneškodnění odpálených jaderných raket. Jejím protivníkem je Luke Bracey, který nepředvedl nic extra maniakálního, ale dal se akceptovat, akčních represálií je dostatek a Amerika je zase jednou ve strašlivém ohrožení, když se vzduchem řítí jaderný útok. Matthew Reilly to vzal režijně velmi pádně a jednoduše. V podstatě koncept akčních filmů, kterým už dávno odzvonila hrana, opět oživil. Film se nebojí krvavě si  došlápnout na své protagonisty, takže se vyskytne i nějaká ta štědře rozlitá krevní pastilka. Aby to nevypadalo mimořádně úsporně, nabízí film přesuny k vodní ploše oceánu, v němž občasně končí těla záškodníků, objeví se ponorka a obchod s elektrem, ve kterém rádoby vtipnou a odlehčenou roličku vlasatého prodavače televizorů zastal právě Hemsworth. Elsa Pataky se ukázala jako solidní tahoun, která svoji akční polohu zvládá solidně. Má to i příjemné známky napětí, akce nevypadá nejhůře a zastaralý akční koncept má i své novátorské i dobře renovované prvky. Měření mužských sil, respektive mužské převahy nad ženskou křehkostí, je vždycky poměrně zajímavé z filmového hlediska. Údery a křivky drobné ženštiny zabavily a to je asi to hlavní. Kdo nemá rád přebujelé koncepty akčních filmů, film pochopitelně neocení. Já s tím problém nemám. 7/10 ()

• Hoci v titulkoch uvedený nie je, ruského ostreľovača z ponorky stvárnil Sam Hargrave, kaskadér a režisér filmu Vyproštění (2020). V titulkoch je uvedený len ako konzultant. (johnsnow)
  • Malé cameo si jako prodejce televizoru zahrál manžel Elsy Pataky Chris Hemsworth. V polovině závěrečných titulků je také vidět, jak leží na masážním křesle. (DJMaroko)