Resident Evil: Lék

• USA Resident Evil

Epizody(8)

Skoro tři desetiletí po objevu viru T dojde k epidemii, která odhalí temná tajemství Umbrella Corporation. (Netflix)

Recenze (147)

jhr

Naprosto nehorázná nuda s otřesným scénářem. Netflix neumí točit adaptace známých knižních nebo herních titulů. Místo toho, aby se pokusil o věrnou adaptaci původních her, vyhodil oknem peníze na nesmyslný seriál, který s předlohou nemá nic společného. To co udělali s Weskerem je nepochopitelné. Ta postava je velice špatně napsaná a se svým předobrazem nemá nic společného. Všechny charaktery jsou na tom podobně. Není zde jediná zajímavá postava a casting se také nepovedl. Ella Balinska se sice snaží, ale její postava je nudná a hrozně napsaná, takže nemá co hrát a jen se trápí. Na celém obsazení je vidět, že pro tvůrce bylo důležitější naplnit rasové kvóty než obsadit skutečně dobré herce. Děj se více soustředí na woke agendu než na kvalitní příběh, a na něco takového u seriálu pod názvem Resident Evil nikdo není zvědaví. Netflix se opravdu nemůže divit, že mu ubývají předplatitelé, když je schopen vypustit do světa něco podobného. ()

kenkaku

Epický fail #1: casting. Opět tabulky korektnosti totálně podělali obsazení. Wesker je černoch! Má dvě dcerunky v barvách duhy (obsazené díky tomu zcela příšerně - opravdu na prvním místě by měla být schopnost hrát, ne plnit tabulky diverzity). Epický fail #2: scénář. Sledujeme střídavě linii 2022 v “novém Racoon city” (na to které známe se volně odkazuje) a v linii 2036 v Evropě (UK + Francie). Většinu času se nic neděje, postavy se chovají zcela nelogicky a s existujícími Residenty (tedy existující universem formovaným hrami + jakýmikoliv filmy) se pracuje velice volně a nešetrně (hodně se sice odkazuje, ale nesedí to nikam - př. Evelyn je prakticky sestra Alice z Andersonovi série!?). Mnohem lepší by bylo si jít vlastní cestou, vymyslet třeba C-virus, zcela nové postavy, odkazovat na vystavěné universum a recyklovat osvědčené (zmutované monstra). To by ale museli vyhodit scenáristu a toho idiota co měl na starosti casting (abych nebyl pochopen zle, třeba Lance hraje skvěle, bohužel špatnou postavu). Za mě tedy jde o další trapný pokus o moderní (korektní) recyklaci 25 let fungujícího světa. Více u jednotlivých epizod. ()

Campbell

Jelikož jsem člověk který přehrál všechny díly RE kromě jednoho(Resident evil Outbreak 2), tak jsem se na seriál těšil. Filmy s Jovovich mi nevadí a mám je rád, reboot z minulého roku se mi celkem taky líbil. Ale tohle je děs a bída. Neuvěřitelně zbabraný scénář který nic nezachrání, ani sem tam mrknutí na herní sérii. Co si vzpomenu jsou tu tak dvě dobré scény....a efekty ujdou. Ale jinak seriál o dvou pipkách a jejich tátovy který je Wesker(snad nejhorší casting ever). Dvě hlavní postavy jsou strašně otravné a vůbec mě nezajímaly. Navíc seriál je celkem dost "woke" takže další mínus. Nejlepší postava(ten tlouštík, který v jednom díle každého zmasakruje) umře rychle a nemá moc prostoru. Hodně špatné. 2* a to jsem velkorysí. Tohle je opravdu bahno které zachránilo hodně málo. Druhou sérii raději už ne. ()

EvilPhoEniX

Nejhorší zpracování adaptace Resident Evil, nejhorší seriál od Netflixu i nejhorší seriál roku. Absolutní Joke i Fail, ve kterém bohužel Netflix selhal. Nejsem fanoušek hry, takže fakt, že se nejedná o herní adaptaci mi nevadí, ale chápu rozčílené fanoušky, kteří miluji herní sérii a poté dostanou tenhle kopanec do koulí. Já však chtěl jen zábavnou a brutální zombie řežbu s monstrama, kde končetiny budou létat až ke mně do obýváku třeba jako v hejtovaném a mém milovaném Army of the Dead, ale ne ani tohle se tady nekoná a tím si tvůrci podepsali ortel. Tvůrci natočili Teen postapo s 2 sestrama ve dvou časových liniích a 80% seriálu tvoří flashbacky, jejich vzájemný vztah, teen problémy, no zkrátka věci, které nikoho nezajímají a samotní Zombie jsou na scéně dohromady asi 30 minut ze 7 hodinové stopáže, to je ubohé. Celý seriál má nezajímavé, nefunkční a špatně zahrané postavy, má lacinný look ( ten krokodýl na konci už docela hraničil s Asylum), je to celé umělé, nezáživné se všemi moderními trendy ( To měli i Boys, ale ti šli na to chytře a odvážně), příběh je o ničem a akce je alespoň průměrná, ale je jí tak málo, že nestojí pomalu ani za zmínku. Pavouci ve 3.díle a hrátky s motorovkou ve 4.díle byly ucházející, možná kdyby zvýšili rozpočet, vyměnili dvě ústřední pipky za dva sympatické mariňáky, kteří by hláškovali a řezali to tam o sto šest, tak bych mohl být i relativně spokojený i přes zmíněné negativa, ale takhle je to Teen soap opera se zombíky v pozadí s nálepkou RE. Někteří lidé psali, že kdyby se film nejmenoval RE, tak by to byla pecka. Nesouhlasím, myslím, že je jedno jak se seriál jmenuje, sračka to bude pořád stejná. Zlatý Racoon City! 3.5/10. ()

Tirkus

Další resident evil adaptace, která ale klasicky stojí za hovno. Jo, líbil se mi Lance Reddick jako Wesker (i když se samotnou postavou Weskera mám několik problémů) a jeho herecké výkony jsou asi fakt to nejlepší na celým seriálu a jo, těch pár odkazů na herní sérii bylo fajn, ale jinak tady nefunguje snad nic. Hlavní dvojka, Jade a Billie, je extrémně nesympatická, s tím že u Jade tvůrci fakt dělají všechno proto, aby jí nikdo neměl rád jak v lince z roku 2022 (tady hned v prvních minutách se musí chovat jako nevtipná sobecká otravná kráva), ale i s postupem času je vidět, jak nesympatická je i v tý budoucí lince, kdy svým vypatlaným chováním zapříčiní smrt několika postav. Tím se dostáváme k dalšímu problému, proč je to rozdělený na dvě časový linky? Budoucí linka mě nebavila, je to klasická zombie apokalypsa, kterou tady každej už několikrát viděl, akorát tohle provedení zombíků mě extrémně nudilo a když  už se objevilo nějaký nový monstrum nebo snad i dokonce něco z her, tak je to na obrazovce celou jednu minutu než se zase vrátíme k nudným zombíkům. Celá ta zápletka téhle linky je fakt nudná, místama nedává smysl a občas vyspoileruje to, co se stane v tý lince z roku 2022, která aspoň ze začátku měla lehkej nádech jakési záhady, kterou to nové racoon city skrývá, ale hned po prvním díle je jasný, že tohle se bude hlavně věnovat dvojici otravných čtrnáctek, které dělají neskutečně hloupý rozhodnutí (jo, moje sestra je kousnutá a vím, že se z ní může stát každou chvíli zombie, ale co kdyby šla do školy nebo na párty, to by bylo hrozně cool ne????).  V týhle lince mě ale docela bavila ta zlá CEO Evelyn, kterou ale pak museli zkurvit v tý lince budoucí (ta scéna s Dua Lipou byla co jako? Neironicky člověk co se tohle rozhodl vytvořit a dát do seriálu by měl dostat celoživotní zákaz cokoliv vytvářet) a celkově výběr hudby byl naprosto otřesnej.  Doufám, že tenhle seriál zruší dřív, než dokážou zničit víc postav z herní série. ()

Zajímavosti (21)

• V čase 26:31 můžeme slyšet tzv. Wilhelm scream. (LUKICKK)