Skupina vysokoškoláků si jede užít víkend do supermoderního hi-tech domu s umělou inteligencí Margaux. To ale ještě netuší, že Margaux je naprogramovaná k zabíjení a jejich odpočinkový víkend se změní v boj o holý život. (TheEvilTwin)

Recenze (32)

ricci.s

Takže, táto novinka nebude patriť medzi horory, ktoré sa zapíšu do histórie, a už teraz mi je jasné, že bude riadne podhodnotený. Dôvodom je dosť infantilný námet: Partička teenagerov vo vraždiacom dome, ktorý je ovládaný umelou inteligenciou zvanou Margaux – tá sa totiž ľudské pokolenie rozhodne preskúmať trochu viac do hĺbky, a to doslova. Neznelo mi to spočiatku veľmi lákavo teda, keďže nápad o vraždiacom inteligentnom dome už asi nemôže znieť hlúpejšie. Našťastie je však Miller dostatočne zručný režisér (doteraz si dobre pamätám na jeho staršie snímky Silent Night či The Aggression Scale) a po 10 rokoch sa konečne vrátil k hororom. Super, lebo má na to. Technicky bez závad, postavy sú sympatické, vraždy celkom originálne, dokonca dôjde aj na gore či nejaké drobné prekvapenia. Už šiesta minúta filmu ma presvedčila, že mi to sadne. Nenároční budú spokojní a film ubehne rýchlo. ()

Morholt

Těch baráků, kterým ruplo na půdě už tu pár bylo a tenhle mi nepřipadá ničím výjimečný. Začátek, ve kterém křeslo umačkalo Lochlyna, sice docela ušel, ale pak to šlo všechno do kopru. Partička mládežníků, která měla strávit dovolenou v chytrém domě, mě začala s*át už od začátku a tak se není čemu divit, že to za chvilku přestalo bavit i psychopatický barák. Nicméně eliminace v jeho podáními přišla k smíchu. Kromě příšerných CGI chapadel jí má na svědomí především všudypřítomný gel a něco na způsob parafínů. Navíc hi-tech barák má smůlu v tom, že mezi studentíky je jedna fakt hustě a krutopřísně chytrá buchta. Tohle muselo plavat už na papíře. 15% ()

TheEvilTwin

Nápad skvělý, provedení už znatelně méně dobré. Máme tady klasické archetypální postavičky podobných hororů -zhulenec, IT nerdka, šampónek, zamilovaný pár a uřvaná barbína, dále typický scénář vyvraždovačky a docela originální nápad “chytrého domu”, který ale nadělá víc škody než užitku (čti povraždí všechny obyvatele celkem zábavnými způsoby). Jakkoli obstojně ale nápad na papíře zní, jeho zpracování je otřesné. Herci neumí hrát, chování je naprosto dementní, efekty robotů jsou strašné, gore je slabé, přitažené za vlasy a neuvěřitelné a celkově je znát nízký rozpočet a “béčkovina” z filmu jen srší. Úplně tak katastrofální to není a občas má film světlé chvilky, ale jinak je to celkem bída - souhlasím s CARNIFEXEM a naopak moc nerozumím riccimu a Stobbartovi, za co že zde dali tu čtyřku… ()

pornogrind

Nic jsem si od toho neliboval, protože námět zněl debilně. Prvních pár minut (před úvodníma titulkama) naznačilo, že by to až taková debilita být nemusela. Jenže úvodní minuty jsou taky to nejlepší co film nabídne. Možná bych film hodnotil pozitivněji kdyby se nebral tak vážně a byla to spíš hororová komedie. Jako horor to fakt nefunguje a ve výsledku to působí spíš komicky. Chapadla jsou už jen třešničkou na dortu trapnosti. ()

POMO

Klišé, a i s nimi nahorázně hloupá práce, bez fungujících základních souvislostí. Filmařsky bez náznaku stylu či invence, po atmosféře ani stopy. I potenciál moderního smart-baráku zabitý. Postavy otřesné a jejich vztahová souhra bez konceptu. House of Wax z 2005 je oproti tomu solidní žánrovka. ()