Pracuje pro biotechnologickou společnost, která umí manipulovat s časem. Temnou stránku toho odhalí, až když jeho žena kvůli dluhům přijde o 40 let života. (Netflix)

Recenze (128)

exree

První půlka super, tomu vykreslení světa jsem věřil, postavy vypadaly taky v pohodě. Ale od toho co dojeli do toho hotelu v Litvě, tak jsem měl pocit jako by lidi co makali na scénáři k první půlce dali výpověď a místo nich to dodělal nějaký intern. Jako je fajn, že i opuštěné hotely v Litvě vypadají líp než ty v Česku, že tam je elektřina zadarmo a tak, ale co to sakra je. Vodní bahno tak husté, že polyká lidi. No a hlavně rebelové kteří mají fakt divnou taktiku vyjednávání/exekuce jejich plánů, "ochranka" totálně neschopná... no prostě od té půlky tam nebylo uvěřitelné už vůbec nic, a je to celkem škoda ()

Enšpígl

Produkce společnosti Netflix ve mě budí  již delší dobu nedůvěru, ale tady nakonec zvědavost přebila mou nedůvěru a musím řct, že jsem nakonec nelitoval. Je jen věčná škoda, že ta hlavní myšlenka, tedy posun věku nebyla více rozvedena, ale oceňuji originalitu, výboný soundtrack, vizuál, reži, vlastně přemýšlím co nakonec neoceňuji. ()

prezdivaka

Bohužel má film velkou spoustu trhlin v logice. Chytrý prodejce roku si nakonec nechá mobil, který je mu nanic, ale prozradí jeho polohu. Mohl si později koupit jakýkoliv jiný. Kontrola na hranici najednou zčistajasna přeruší prohlídku vozu a nechá je jet dál. Když se unesená dívka chce sprchovat, najednou jako zázrakem je tam uvolněné madlo. Jako v každém hloupém akčním filmu z místa boje v pohodě odjedou. Uprchlický tábor je opravdu bedlivě střežen... Konec je pak ve stylu hollywoodských spektáklů. Scénáristé se prostě nezatěžují s příběhem. Za mě je na tohle téma mnohem a mnohem lepší film podle knihy Katsua Ishigura Neopouštěj mě. ()

Kingjiri

Upřímně bych uplně nečekal, že vznikne solidní scifi thriller z německý produkce. Hlavní námět s darovánim věku byl hodně fajn, jen je trochu škoda, že se mu příběh nevěnoval ještě víc. Na tohle téma se toho totiž dalo vymyslet fakt hodně, včetně působivejch osudovejch scén (objeví se jich jen pár spíš v zárodku, nejlepší z nich byla ta finální). Chování postav by taky mohlo být promyšlenější. Názorovej obrat snědý záporačky jsem jí moc nevěřil a ten názorovej veletoč u obou hlavních postav taky nepůsobil dvakrát moc reálně. Co ale občas chybí dramaturgicky, to se daří dohnat kvalitní filmařinou. Ať už jde o vizuál (zvolený téma však žádný extra efekty vlastně ani nepotřebovalo), kulisy, výpravu nebo soundtrack. Všechno vžycky dohromady pěkně pasovalo a zlepšovalo tak dojem z celýho bijáku. Čtvrtá hodně slabá hvězda za námět, dystopickou atmosféru a filmařinu. ()

mira007

Německé sc-fi, které svým budgetem je dosažitelné i v našich podmínkách, s další variací boje jedince proti systému/korporaci ve vizuálně autentické budoucnosti s námětem obchodování s lidským věkem, Škoda že koukat většinu filmu na sympatického hlavního hrdinu aka slepec z Rande naslepo (2017) jak utíká se starou bábou není moc sexy podívaná. Něco to mělo, ale výsledek sotva průměr. ()