Pětice ženatých chlapíků si tajně společně pronajme krásný podkrovní byt ve městě - ideální místo k milostným záletům a jiným nedovoleným hrátkám. Ráj na zemi se ale brzy promění v noční můru, když se v bytě objeví tělo neznámé mrtvé ženy. Je jasné, že vrahem musí být jeden z nich. (Bontonfilm)

Recenze (137)

castor

Nechápu, že má někdo chuť točit stejnou látku pořád dokola. Režisér Erik Van Looy natočil belgický originál, pak měl částečně prsty i u holandského remaku, aby nakonec neodolal vábení amerických doláčů. Pokaždé se to točí okolo jednoho podkrovního bytu, ideálního k milostným avantýrám. Klíč od něj má pouze pětice přátel, kteří ho v jasně daných pravidlech využívají k nemanželským dobrodružstvím. Jenže právě pravidla někdo porušil. A nedodržoval je podle všeho opakovaně. Na posteli leží mrtvá dívka, nad ní je krví latinsky napsaný vzkaz. Kdo je oběť? A kdo vrah? Kdo odpoví na všechny otázky? Holt i dlouholeté přátelství může být hodně vrtkavé. Jenže režisér s poměrně komplikovanými mužskými postavami nedokáže pořádně a hlavně zajímavěji pracovat. A z diváka neumí udělat horlivého pozorovatele. Isabel Lucas má možná pěknej zadek, ale stejně jako Rachael Taylor jí chybí osudovost. Drama graduje, ale závěrem už trpí překombinovaností a nevěrohodností. Tolik hříchů, lhaní a tajemství na několika metrech čtverečních? ()

BMW12

Od tohohle skvělého hereckého obsazení jsem čekal více. Ze začátku se ten děj vleče a nejraději byste to přeskočili, ale pak zhruba od poloviny filmu to začne být napínavé a dost zamotané, takže nevíte kdo z těch přátel tu ženu zabil. A pak přijde šokující závěrečné odhalení, které jsem tedy nečekal, ale vymysleli to tvůrci dobře. ()

T2

Rozpočet $14miliónovTržby USA $6,002,684Tržby Celosvetovo $10,076,790Tržby za predaj Blu-ray v USA $464,212 //počet predaných kusov ?Tržby za predaj DVD v USA $795,626 //počet predaných kusov ?║ z tejto zamotanej hry sa doslova divák uťahá /40%/ ()

mira007

Pět borců si pořídí šmajchlkabinet a jednoho dne tam najdou mrtvou holku. Dobrý námět, zajímavé prolínání časových rovin, dobré obsazení, řemeslně solidní, ale přesto tomu něco chybělo. Asi mi vadila ta překombinovanost a taky to, že film, kde se vraždí a řeší sex, tak mají problém ukázat byť jednu jedinou bradavku. Těžká Amerika. ()

West

Parta chlapů si usmyslí že si koupí společně luxusní apartmá (Playboy Mansion) na sexuální choutky svých budoucích milenek, tak aby zabránili nic netušícím manželkám na to přijít. Tento vychytralý plán se jim brzo vymstí, kdy najdou v bytě mrtvou dívku. Kdo to má na svědomí? O tom se dozvíme v průběhu celého filmu. Dlouho jsme tu neměli novodobej Crime-Noir stylem Hitchcocka. Celý příběh se zamotává jak sobotní "vokno" po flašce vodky a hraje si s divákem na schovávanou. Je to hodně twistově podané a do poslední chvíle vlastně nevíme kdo a proč.. Ale musím uznat , že to nebylo vůbec špatný , až na ten konec , který to dost shazuje .. 65% PS: Isabel Lucas is Hot! ()

Zajímavosti (9)

• Filmová role Vincenta Stevense měla být ztvárněna Patrickem Wilsonem. Ten ji ale kvůli úzkým závazkům ke své televizní show odmítl, aby jej posléze nahradil australksý herec Karl Urban (Riddick (2013), Dredd (2012)). Dalším jménem, které se ve spojitosti s tehdy rozpracovaným projektem spojovalo, bylo jméno kalifornského herce Tobey Maguire (Labor Day (2013), Spider-Man 2 (2004)). (Conspi)
  • Matthias Schoenaerts je jediným hercem v obsazení, který účinkoval také v belgickém snímku Loft (2008), v němž ztvárnil hlavní roli. (Conspi)