Všem klukům, které jsem milovala

• USA To All the Boys I've Loved Before

Její tajné milostné dopisy se dostanou k objektům jejích citů a poklidná existence Lary Jean na střední škole je pryč. (Netflix)

Recenze (114)

Nikkilee

Mě to potěšilo moc! Dlouho jsem neviděla kvalitně natočenou romantickou komedii, už jsem skoro přestala doufat, že nějakou novou uvidím. Ač jednoduchý a předvídatelný, tak vtipně a svižně natočený příběh, chemie mezi hlavními představiteli funguje a je to prostě milý! Atmosféra filmu mě navrátila do mých teen let. Nemůžu si pomoct, musím plnej počet :-) ()

Arsenal83

Teenage jednohubka, ktorá bavila napriek tomu, že mi tu chýbali sympatickejšie postavy u oboch pohlaví (pre neználkov – áno, sú len dve). Na prekvapenie netflix nešiel do nejakej zbytočnej propagandy, čiže sme dostali milý, ľahko stráviteľný príbeh o prvej láske a žiadne pubertálne žvásty o neviazanej sexualite. Páčili sa mi príjemné hudobné podmazy zo známych hitoviek. ()

Tsuki

Žánr Young adult si u knih i filmů docela užívám a vzhledem k poměrně dobrému hodnocení jsem se nakonec rozhodla dát šanci i tomuto filmu. A ano, příjemná oddechovka to byla, hlavní herečka Lana Condor je docela sympatická, a filmu nahrává i fakt, že to není stoprocentně předvídatelná romantika, jako jsou některé jiné filmy tohoto žánru. Přesto, zas tak mě to vlastně nenadchlo. Možná to je tím, že hlavní postava v průběhu filmu ve skutečnosti nepůsobí, že překonává nějaké větší vnitřní překážky, a už od začátku dělá navíc dojem docela velkého sebevědomí. Rozhodně nepůsobí jako nějaký neviditelný lůzr, jak na začátku sama sebe popisuje. V tomto ohledu mi to vlastně nepřišlo moc zajímavé, jelikož jsem necítila, že by postava Lary Jean prodělávala nějaký zásadní vývoj, i když se to takto film snaží podávat. V jádru je to proto za mě opravdu spíš jen romantický příběh, přestože se tvůrci očividně pokoušeli o víc (nevím ovšem, jak si v tomhle ohledu stojí knižní předloha). V podobném žánru a s podobnou tématikou, kdy jedinec hledá své autentické „já“ zatímco zároveň nějakým způsobem manipuluje svým „obrazem“ mezi vrstevníky na škole, se rozhodně najdou lepší filmy s mnohem zajímavějšími hlavními hrdiny. Namátkově např. Love, Simon, nebo třeba i Easy A s Emmou Stone. Lara Jean mi ale bohužel nepřišla jako takto výrazná a psychologicky zajímavá hrdinka… A to ani nemluvě o vedlejších postavách – nejenom že postava „rivalky“ je taky naprosto tuctová a nezajímavá, ale bohužel moc nezaujmou ani ty klučičí postavy. Celkově bych řekla, že film je obecně v rámci charakterů docela plochý... Suma sumárum, slušný teenage film, který je téměř na pomezí 3 a 4 hvězd, ale mezi ohromující zážitky, které dokáží utkvět, se rozhodně nezařadí. ~(3,3)~ ()

mira.l

No nic moc teda. Na můj vkus hóóódně dlouho se nic nedělo a pak jsem z těch chalanů byl trochu zmatenej a že bych při pohledu na to korejsky vyzerající děvče byl nějak extra štronzo, to se taky říct nedá. Předpokládám, že za týden nebudu vědět, o čem to bylo. Těm aktuálním 73 % teda popravdě řečeno moc nerozumím. ()

Stanislaus

Mile natočená oddychovka s relativně originálním počátečním nápadem staví zejména na roztomile zbrklém herectví Lany Condor a sympatickém projevu Noaha Centinea. První polovina snímku se mi rozhodně líbila víc, protože měla svěží start a dobře rozehraný děj, zatímco druhá polovina už sklouzávala do zajetých klišé žánrově podobných filmů. Vedle toho jsem si musel občas připomenout, že se má jedná o film ze středoškolského prostředí, čemuž odpovídalo mnohdy až otravné chování některých postav. Dávám silné tři hvězdy a rozhodně mohu doporučit ke zhlédnutí - milá a nenáročná jednohubka. ()

Zajímavosti (9)

• Název filmu se objeví až během závěrečných titulků. (noelcoward73)
  • Scénu, kde Peter Kavinsky (Noah Centineo) otáčí Laru (Lana Condor) čelem k sobě ve školní jídelně, byla Noahem imrpovizována, stejně jako scéna, kde Peter „zachraňuje“ popcorn předtím, než s Kitty (Anna Cathcart) začne polštářovou bitvu. (pityty)