Bratr a sestra nabourají Santovy sáně a pak musí celou noc zachraňovat Vánoce. Ještě že si Santa vždycky umí poradit. (Netflix)

Recenze (206)

Anderton

Akčnejšie ako by jeden čakal, čo je len a len dobre a v niektorých sekvenciách bohužiaľ aj omnoho infantilnejšie ako by jeden čakal. Škriatkov akoby vytvorili dizajnéri Chipmunkov a ak by tu tieto "bytosti" neboli, asi by sa málokto hneval. Naopak pani manželka mohla do príbehu povedať viac, než len prekvapiť tým, kto ju hrá. Poteší originálne roznášanie darčekov, avšak trochu nepochopiteľne pôsobí fakt, že darčeky dostávajú iba deti z USA, Kanady a Mexika. Možno je tých Santov viac, každý na nejakých 500 miliónov obyvateľov alebo tak, mohli nám to trošku lepšie vysvetliť. ()

Fr

„ZDÁ SE, ŽE JSI MĚL PERNOU NOC.“… „BYLA TROCHU RUŠNĚJŠÍ NEŽ OBVYKLE. MLUVIL JSEM HODNĚ ANGLICKY…“ …“ SLYŠELA JSEM! MLUVÍ O TOM CELÁ VESNICE. NĚCO O HONIČCE S POLICIÍ A ÚTĚKU Z VĚZENÍ…“ … „VÍŠ, ŽE SKŘÍTCI PŘEHÁNĚJÍ…“ /// Pro mě (za mě) určitě nejlepší Netflixáckej celovečerák! (Možná proto, že jsou zase tady ty Vánoce...) Sice na začátku, ti dva parchanti, co jsou málem zodpovědní za kolaps letošních vánoc, neslibujou žádný extra tetle mechtle. Ale nakonec je to celkem vtipný (Russel), pohádkový, ale i jakože ze současnosti (takže angažovaný…). Pohodová vánoční jízda pro všechny co věřej, že Santa je. A jestli Santa je… tak to musí bejt Kurt Russell! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Parchanti votravujou, že chcou vidět při práci Santu. 2.) Jednou, zrovínka to bylo takhle o Vánocích… jsem začal(a) mluvit elfsky. 3.) Thx za titule „JustMeeKatie “. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ** AKCE * NAPĚTÍ ne ()

Malarkey

Netflix vstoupil na práh vánočních komedií a natočil jeden doslova pohodový kousek, kde nám Santu Clause hraje Kurt Russell. A vlastně nevím, co bych víc musel dodávat, protože v tomto případě je kvalita takového filmu prakticky zajištěna. Na, americkou vánoční komedii zážitek, který jsem o Vánocích dlouho nezažil a jsem rád, že jsem se ho letos mohl dočkat. Celou tu dobu jsem přemýšlel, jak moc jsou ty Kurtovy fousy pravý a na kolik jsou umělý…nastavili mu to ale tak dobře, že rozdíl od opravdového Santy bych nepoznal. :-) ()

Psycho.R

Bál jsem se, že půjde o infantilní rodinný film. Když mi ho však doporučil kamarád, který nemá rád skoro žádný film, tak jsem zbystřil. A ejhle, fakt mě to bavilo. Sice bych Kurta radši viděl v pokračování Útěků, ale role cool ujetého Santy mu šla. Dokonce bych si dokázal představit, že mu scénář popustí uzdu ještě víc, ale chápu, že už by se muselo jít s ratingem nahoru. Příjemné překvapení. ()

Spiker01

Christmas Chronicles přišlo zčistajasna a ještě více mě překvapilo, jak je to povedený feel good film na libovolný zimní večer. Samozřejmě člověk nesmí mít přilišná očekávání, tohle je prostě takový ten film na vypnutí myšlenek a užívání si vánoční atmosféry, ovšem s vyloženě geniálním Kurtem Russelelm, jež si netradičního Santu s chutí užil a na place se evidentně vyřádil. Bude letos dvojka? ()

• Prvé meno na Santovom zozname mesta San Francisco je Ryder Robinson. Rovnako sa volá aj skutočný syn Kurta Russella a Goldie Hawn, ktorí si tu zahrali Santa Clausa a Pani Clausovú. (Astonko)
  • Natáčelo se v Pinewood Toronto Studios v Torontu (Ontario, Kanada). (Rominator)