Bývalý voják, policajt a teenagerka se náhodou potkávají v New Orleans, kde pátrají po původu nebezpečné drogy, díky které lidé nakrátko získávají superschopnosti. (Netflix)

Recenze (257)

Anderton

Nakoniec hodnotené z guilty pleasure hľadiska, pretože od istej mega wtf scény s Rodriguom Santorom zhruba v polovici stopáže asi každému dôjde, že sa pozerá na nechcený trash. Pritom atmosféra by ušla, prostredie New Orleans sa k zápletke hodí a Jamie Foxx je dobre obsadený. Naopak Joseph Gordon Lewitt sa hrá na drsňáka a je to skrátka iba smiešne. Film sa berie smrteľne vážne, až na dve vtipné scény, čo je len ďalší faktor, prečo sa budete, ak vôbec, baviť na účet tvorcov. Ak by nešlo o superhrdinskú zápletku, ale droga by mala iba funkciu dobrého kšeftu, Project Power by mohol byť akceptovaný ako "normálny film" a nielen ako nepodarok, ktorý si istá časť publika môže zvláštnym spôsobom užiť. ()

B!shop

No napad rozhodne fajn, skoda, ze to je cely tezce nedotazeny. Pribeh se rozbiha fakt pomalu, ze zacatku to ani moc nedava smysl a kdyz uz to do sebe ke konci vsechno zacne zapadat, tak to vysumi tak nejak do ztracena. Navic se to vetsinu casu celkem tahne, kameraman se sice snazi jak o zivot, az uz je tech zpomalovacek pri pozreni drogy skoro az moc, ale proste se filmu nedari takovej ten cool look. Takze ve vysledku je to tak jen cekani na jednotlivy superschopnosti, ktery jsou nekdy fajn, nekdy trochu o nicem a trikove spis prumerny, ale aspon je s tim vetsinou spojena docela fajn akce. Co se tyce hercu, Foxx je fajn, do techhle roli se presne hodi, Lewitt je sympatak, ale moc mu to nejde verit a ta holka je na zabiti. Celkove lehce nudnejsi prumerny becko s promarnenym potencialem, ale nic vylozene tragickyho. ()

Wade Wright

Tak máme tu nový film od rejžů Nerve a opět musím podotknout to jak moderně tihle režiséři točej. Dutch efekty, Červené světlo, středová kompozice, rychlé střihy - to všechno tady najdete. Je to takovej YouTube klipovej style a trochu to připomíná Michalea Baye a střih od Caseyho Neistata což je vtipný, protože... Ne tohle už jsem použil minule. Je to zběsilý, a třeba v Nerve se na to skvěle koukalo, tady u toho to funguje zřídka kdy. No a teď k filmu jako takovýmu, režiséři maj krom stylu i trendy nápady. Ať už máte film o mobilní aplikaci, nebo o superhrdinech podívínech, ty náměty nejsou zas tak špatný. Ten scénář už je horší, ale ty vole ty komentáře tady jsou občas dost mimo. Jo je to příznejme si pichovina, ale co čekáš od filmu co hned z prvu vypadá jako takový to dobrý akční béčko. Trochu mi to připomíná Bloodshota kterýho jsem neviděl ale hádám že půjde o stejnej případ. Zběsilá jízda a vypnutej mozek, za mě to celkem ušlo a nad blicíma komentářema se směju. ()

Enšpígl

Ten film se tváří jak kdyby napočítal do nekonečna, ale přitom je nudnej jak Husákovi projevy. Jako jooo dvě tři akční scéna jsou mazlíci, když teda nepočítám naprosto trapný zpomalovačky, opakovanou potřebu tvůrců ukázat jak pilule učinkuje v organismu, jako ke konci mě už to vysloveně sralo a bylo mě úplně šumák kdo tam zdechne. ()

Spiker01

Netflix bohužel pokračuje ve zmítání se kolem filmové produkce. Rozhodně se mu daří lákat herce, kteří již třeba nemají takový šmrnc nalákat lidi do kina, ale dovolím si konstatovat, že je rádi zas v něčem uvidí a tato streamovací platforma je pro to ideální. Zrovinka před týdnem jsem byl v kině na Počátku a říkal jsem si, kam vlastně zmizel Gordon-Levitt. Spolu s Jamie Foxxem jsou hlavním důvodem a obecně jedním z mála proč si film pustit. Vlastně bych spíše řekl, že pokud by v něm nehráli tito dva, s klidem bych Projekt Power vynechal stejně jako udávané nedávné peklo Konec zločinu v Americe. Kamera je nepříjemně rozvrkočená, akce ani příběh nestrhne a skutečně to celé táhnou jen herci. Bohužel čistý průměr a skutečně se začínám bát, že to Netflixu takhle vyhovuje, jelikož to pár kliků vždycky hodí a takové prachy jako 6 Underground nebo Irishman to nestojí...5/10 ()

• Natáčelo se v New Orleans (Louisiana, USA). (BMW12)
  • Frank (Joseph Gordon-Levitt) ve filmu většinu času nosí dres s číslem 37, se kterým hrál bývalý hráč amerického fotbalu a týmu New Orleans Saints Steve Gleason. (NiWi)