V tomhle prequelu k Armádě mrtvých přemluví tajemná žena bankovního úředníka Dietera, aby jí pomohl vyloupit údajně nejbezpečnější sejfy v Evropě. (Netflix)

Recenze (215)

agentmiky

Prequel k Armádě mrtvých se povedl! Chápu, jsem jeden z mála, komu se se tento letošní přírůstek do zombie žánru líbil, Snyder si mě vždy dokáže omotat kolem prstu, jako audiovizuální blockbusterová laskomina to zafungovalo na jedničku. A zrovna ukřičená a bláznivá postava kasaře Dietera patřila k tomu nejlepšímu, s čím Army of the Dead na světlo světa přišla.....Ale zpět k prequelu...Potěšily krásné lokace a exteriéry, v tomhle ohledu film nepůsobil ani tolik béčkově (mj. jsme se dočkali tak půlhodinové pasáže v Praze, u které jsem se nejvíce nasmál). Hudebního podkresu se chopil opět Zimmer a na výsledku to bylo znát. Jasně, příběhově to patřilo do filmů druhé kategorie, logika sem tam pokulhávala, chování policistů z Interpolu bylo místy na facku, ale jako celek jsem si to dokázal naplno docela užít. A závěr propojující to se Snyderovým filmem mě velice potěšil. Fajn strávené páteční odpoledne. 6,5/10 ()

Jirka_Šč

Obsahově slabší béčko, které vytahuji z podprůměru pouze dvě postavy - doopravdy nadstandardně zajímavá Nathalie Emmanuel a Matthias Schweighöfer (jako herec), u kterého člověk dovede pochopit, proč i přes své nerdovství zaujme ženské srdce. Jinak je to počin vhodný spíš do televize. Zaujme vizuální stránkou, Paříží, Prahou, Rakouskem, nezakryje však pohádkovost. A ano, souhlasím, že propojování se zombie apokalypsou je zbytečně nucené. ()

moviefreak

Herec, scenáristka, režisér a producent? Áno náš milovaný trezorový antihrdina a zlolotor v jednom je to najlepšie z filmu Army Of Shit od Zacka Snydera. A tento comedy heist film nám ukázal aký šikovný je tento nemecký multitalent. Je film bomba? Nie, ale je jednoznačne jeden z TOP "feeling good" filmov tohto roka (2021). ()

Mrkvič

Zajímavý nápad. Ne že by již dříve zajímavá postava z celkem úspěšného filmu nedostala vlastní celovečerák, ale zde jde o krapet o jiný žánr a ještě navíc je děj filmu před původním filmem. Navíc jde naštěstí o jednu z těch zajímavějších postav původní Armády mrtvých. Film asi bude fungovat i sám o sobě. Spojení s Armádou mrtvých je spíš jen takovou třešničkou na dortu. Dortu nijak oslnivém, ale slušně natočeném. Kromě vyzualizace zdobí film ještě Nathalie Emmanuel, která ale při sepnutém háru vypadá jak někdo úplně jiný. ()

mzss1

[66%] Prequel k nedávné ARMÁDĚ MRTVÝCH. No a právě, že ta armáda zombíků mě moc nebavila, ale o tom se bavit zde nebudu. Tohle nemá s mrtváky nic extra společné. Aby se teda neřeklo, tak tu máme záběr v tv, kdy vidíme začínající apokalypsy nemrtvých a k tomu asi 2 sny, kdy se hlavnímu herci zdá o zombících, kteří se po něm sápou. Jinač je to takový rádoby klasický film o loupežích. Trochu tu sem tam hapruje logika, mnohdy se mi zdá, že je to mají lupiči moc jednoduché, ale to mi nijak nevadilo. Stopáž přes dvě hodiny mi také docela rychle odsýpala. Ústřední herec, který hraje postavu Dietera, mi přišel celkem fajn. Jen ty jeho přehnané jekoty mě trochu srali, ale zvykal jsem si. ;) Ostatní herci bez problému. Bylo zajímavé a i místy vtipné pozorovat Prahu. Zejména, když ve filmu zazní češi, co něco povídají. To pak je velký rozdíl, když poslouchám dabované hlasy a do toho autentické hlasy kolemjdoucích čechů a nebo ty čechy z ostrahy – to bylo už na pováženou, ale co už. Celkově je to levný počin, ale co čekat na poměry netflixu apod. Každopádně mě to jako celek docela bavilo. Dieterův útěk napříč Prahou byl super. Závěr takový méně záživný, ale svůj smysl dával. AKCI tu člověk nemůže moc očekávat, o tom to není. Soundtrack od Zimmera a Mazzara byl solidní. Nicméně, ať už jsem to popsal jakkoliv, tak to bylo docela zábavné dílko, ke kterému se už asi nikdy nevrátím, ale neurazilo to. ()

Zajímavosti (10)

• Když tým Interpolu hlídá budovu kasina, ve kterém je poslední sejf, a Delacroix (Jonathan Cohen) rozhodne, že počkají do pěti do rána, při pohledu na Beatrix (Noémie Nakai) na obrazovce vedle ní nejdříve vidíme čas 8:43:47, poté 8:43:56 a pak znovu 8:43:47. Na konci scény se čas změní na 24hodinový formát místo původního 12hodinového. (Anyk)
  • V jedné cameo roli zde můžeme vidět americkou zpěvačku žijící v Praze Tonyu Graves. (DJMaroko)
  • Ve filmu se na okamžik objeví český stand-up komik Tigran Hovakimyan v roli místního policisty. (RanuncuL)