Recenze (1 020)
Priscilla (2023)
Parádní studie toxického vztahu.
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Chris mě bavil, pro fandy motorismu dobrý, ale na předchozí kus to prostě nemělo grády.
Vedlejší produkt (2024) (seriál)
Bebjak umí ! Super obsazení a kamera ve třetím díle (obzvlášť pasáž s nočním viděním) na světové úrovni. Lehce pochybuju o realitě postupu vyšetřovaní, policie má hierarchickou strukturu a takovýho střelce by se honem rychle zbavili.
Opera - Série 2 (2022) (série)
Anne Alvaro v roli Diane je skvělá, manipulaci, psychoteror a vydírání předvedla na výbornou. Zoe nakonec najde odvahu mít názor a Flora vyroste v osobnost. Doufám, že bude třetí řada !
Iveta (2022) (seriál)
Povaha člověka je jeho osudem. Zde důkaz. Každý si za svůj život nese osobní odpovědnost. Zpracování je pochopitelně pohádka posilující dojem slabé oběti. První řada mě obrazově přenesla do hnusné normalizační šedi, kdy nebylo úniku. Anna Fialová výborná. Až moc opečovávání na takové banální téma.
Kos v ostružiní (2023)
Kosa viděti znamená životní přelom a nejen 48 let panenství je v tahu! Překvapivý gruzínský klenot s anticky vznešenou hlavní postavou. A ten konec: to byly slzy radosti či smutku ?
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (série)
O něco slabší než jednička, kvůli více rozmáchlým zápletkám. Tozawa výbornej, Sato charakterní, Samantha se snaží udržet podnik v chodu, Jake nás vezme na návštěvu domů a nakonec se vše pěkně spojí v klasické japonské harmonii.
Moje nová tvář (2023)
Nakonec je to vždycky o vnitřní síle.
Nevyjasněné zločiny Roberta Dursta - Série 1 (2015) (série)
Už od pohledu byl ten pán poněkud divný. Roli poroty v Americe nechápu, amatéři rozhodují o vině a trestu. Neboli "rozřezání mrtvoly ok".
Francouzova milenka (1981)
Herecký koncert.