Recenze (1 322)
Vrah naoko (2023)
Velmi příjemný feeling a charismatický ústřední pár dělá tuhle komedii hodně zajímavou. Glen Powell je ve svých rolích zabijáků tvárný a vtipný a Adria Arjona je kus. Ale zůstane to navzdory fakt originální zápletce v podstatě jen ve fázi konverzačky a i když jsou dialogy nápadité a svižné, čekal jsem nějaké vygradování a ono moc ne.
Zázrak v New Yorku (1947)
Příjemně obsazená a milá story o pravém či nepravém Santovi. Tu pohodu a náladu to má, ale zas tak převratného vánočního filmu jsem se nedočkal. Viděl jsem i novější adaptace a tahle má ale asi největší kouzlo, to zase jo. John Payne vypadá jako černobílá verze Kevina Spaceyho, ta podoba je neuvěřitelná a Natalie Wood je roztomilost sama.
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Na svojí dobu neuvěřilně dobré triky, které vypadají skvěle i dnes, po tolika letech. Má to filosofický přesah a myšlenku, ovšem táhne to nápad a zpracování. Obsazení je dost minimalistické, ale příjemného překvapení jsem se dočkal v případě April Kent, hrající maličkou ženu, kterou hlavní hrdina potká v cirkuse. Je prostě nádherná a roztomilost sama, i když je na plátně dvě minuty. Samozřejmě jak už mám smůlu, hrála jen ve čtyřech filmech a tenhle byl její poslední. Jinak jsem z filmu uchvácen až tak nebyl, děj je dost stručný, i když je to zajímavá a místy velmi zábavně originální věc.
Záhadný lovec (2020) (seriál)
Zápletka je zajímavá a tým lovců jsou sympaťáci. Obsazení je fakt fajn, hlavně Ha-na je prostě nádherná a Mo-tak je prima drsňák. Jediný kdo mi nesedl je hlavní hrdina Mun. Kde pořád berou tyhle uječený ukňouraný cukříky, to nechápu, to není v Koreji nějakej správňáckej typ kluka, co se mu dá fandit? Navíc seriál je dost roztahaný a i když děj je většinou zábavný, je tam dost nepochopitelné a nelogické vaty, často právě díky nesmyslům co vyvádí Mun. Lovu démonů se to drahnou dobu moc nevěnuje a nebýt akčního závěru, místy bych se nudil Jako celek to ale obstojí, i když někdy vrtíte hlavou nad některými zvraty v ději.
Virginia City (1940)
Slušně napínavý a dobře obsazený mix westernu a špionážního drama. Rozmáchlá kamera a hodně akčních kousků.
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
V pohodě příjemně koukatelná věc, ale je to hrozně krotký! Nemá to žádný zvláštní grády, obsazení a vizuál je slušný, to jo, ovšem taky v podstatě nic, co by člověku utkvělo.
Muž, který přišel na večeři (1942)
Extrémně ztřeštěná komedie s extrémně protivným Monty Woolleym. Jeho postava byla otravná a i když některé jeho jízlivé repliky byly humorné, bylo ho prostě příliš. Jinak je to sice výborně obsazená divadelní fraška, Bette Davis je roztomilost sama a Ann Sheridan si užila svou roli svůdné hvězdy, ale nebavila mě zápletka ani hlavní postava.
Kung Fu Panda 4 (2024)
Nápad, originalita, humor. Tak nic z toho tu bohužel není. Animace pořád ujde, ale kromě několika slušných soubojů a pár vtipnějších hlášek je to stokrát kopírovaná a viděná vyvařená voda. Nenudilo mě to tolik jak by mohlo, ale nebavilo mě to tolik, jak by mělo.
Kaskadér (2024)
Parádní odlehčená jízda, kdy David Leitch v každém záběru dělá radost sobě i nám. Hláškujícího Ryana Goslinga s neskutečně rozkošnou Emily Blunt a tunou kaskadérské frajeřiny musíte milovat. Originální zajímavá akce s pohledy do zákulisí byla moc fajn, ději se asi dá něco vytknout, ale čert to vem. Postava Gail mi byla celou dobu hrozně povědomá a ona to byla obarvená Hannah Waddingham z Teda Lassa!
Šógun (2024) (seriál)
Epické a kvalitně natočené, navíc co jsem mohl posoudit, tak historicky solidně přesné. Škoda druhé půle, která šetří dějem a překypuje intrikami a patosem. Hirojuki Sanada a Anna Sawai vynikající, Cosmo Jarvis sice místy sympaticky zemitý a klukovský, ale nepřišel mi moc charismatický ve vážných polohách. Výprava je strhující a řemeslo je to skvělé, kamera, hudba... Škoda toho vlekoucího závěru.