Recenze (59)
Manželé Stodolovi (2023)
3.5*. Herecké výkony opravdu skvělé.
Madam Web (2024)
Reálně za mě na 3*. Film mi ale přijde zbytečně vyhejtěný a tak dávám o hvězdu navíc. Musím říct, že dlouho jsem zvažovala zda na film vůbec jít, protože hodnocení filmu bylo tak katastrofální až mě to odrazovalo film vidět. Nakonec jsem vyrazila a v očekávání příšerného filmu ze kterého možná i uprostřed odejdu, jsem díky tomu byla vlastně příjemně překvapena. Nejedná se rozhodně o nějaký kinematografický skvost a určitě bych ocenila, kdyby některé scény z filmu tam byly lépe objasněny, ale nic tak super zásadního. Jinak film si držel svižné akční tempo.
Jeden život (2023)
Moc hezky zpracované a zajímavý pohled na člověka, který tolik pomohl, ale přesto se tolik trápí pocitem, že neudělal dost. Jakožto mámě od dětí se mi na některé pasáže koukalo opravdu s těžkým srdcem.
The Beekeeper (2024)
Hezký akční film ve stylu Johna Wicka. Prostě klasická řežba.
Zillion (2022)
3.5*.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
3.5* Nejdříve jsem viděla kousek v České televizi, kde mi hrozně vadil dabing. Nakonec shlédnuto v originálu ve slovenštině. Hezká pohádka.
Poker Face - Poslední fáze smrti (2023) (epizoda)
Líbil by se mi trochu více jasný konec, jinak ale super..
Poker Face - Budoucnost sportu (2023) (epizoda)
Až na ten konec...
57 vteřin (2023)
3.5* Byl to takový lepší průměr. Určitě za mě mělo téma větší potenciál a líbilo by se mi provedení filmu s větší dramatičností a využití tématu cestování časem k nějakým vtipným situacím.
Buď chlap! (2023)
2.5*