Recenze (59)
Blue Beetle (2023)
Fajn komiksovka, jen humor za mě občas hraničí zbytečně až s parodií. Jinak ale neurazí.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Příjemná letní pohodovka :-)
Barbie (2023)
Moc jsem se bavila a Robbie s Goslingem byli fakt skvělí.
Entergalactic (2022)
Příběh je celkem obyčejný, ale celé je to velmi neobyčejné díky animovanému zpracování. Moc se mi do toho nechtělo, ale nakonec to bylo super a moc mi to sedlo. Hudba byla taktéž skvělá, přestože to není styl, který běžně poslouchám.
Top Gun: Maverick (2022)
Původně 4*, ale když jsem na to koukala znovu doma a bavilo mě to a mělo to stejnou atmosféru jako v kině, rozhodla jsem se změnit na 5*. Ano, je to plné klišé, ale nevadilo mi to. Navíc né moc často bývá pokračování úspěšného filmu stejně dobré nebo dokonce ještě lepší než první díl a tady se to za mě povedlo.
Flash (2023)
Spíš 3.5*. Nebylo to vůbec špatný, líbilo se mi to. Jen ani nevím proč, ale nezafungovalo to tak, jako když koukám na Marvel..
Sviňa (2020)
Smutné, že něco takového je realita.. :-( film jinak super.
Děti Nagana (2023)
Předvídatelné, ale o to tu nešlo, takže úplně v pohodě. 3.5*.
Mumie (2023)
Vtipný a milý film...
Mayday (2023)
3.5*