Recenze (2 764)
Cizinci: Kapitola 1 (2024)
Bože, jít na to do kina.....tak se asi ukoušu nudou. Tolik nesmyslných situací. Tak ji někdo pořád bouchá na dveře a ona si pustí desku, zahraje si na klavír a ještě si dá jointa. Ani jeden u sebe nemá mobil a přitom v dnešní době má telefon každý u sebe zvláště ve vyhrocených situací. A ten chlápek, takovou bačkoru jsem ještě neviděl...Slabých 40%
Žraloci v Paříži (2024)
Čekal jsem hitovku, přece jen Francouzi mají i dobré horrory. Bohužel tohle bylo slabé. Bez napětí.....
První znamení: Přichází satan! (2024)
Dobře natočené, ty dvě hodiny nenudily. Do kina bych na to nešel, ale jako večer u televize to ušlo. 👍👍👍
Tarot (2024)
Konec mne trochu naštval. Ale 50% si film zaslouží. Jak někteří psali, mírně se podobá filmu Nezvratný osud.
Před pikolou, za pikolou (2023)
AMATÉRSKÁ nuda!
The Hunted (2024)
Nuda, bez napětí, není komu fandit. Slabá naháněčka. Netuším, proč to bylo natočeno? Asi nějaká výstraha uprchlíkům? :-) :-) :-)
Bad Hombres (2024)
Strašné!!!!!
Svatá (2024) (TV film)
Bohdalka to zahrála perfektně. Celou dobu mi ji bylo líto a tomu věřte, že lítost nikdy nedávám najevo. 👍👍👍👍
The River Wild (2023)
Hnusné herecké obsazení, nulová akce a naprosto zbytečný film!
Arcadian (2024)
To musel být asi strašně levný film. A ti chlupatí klapáci byly fakt k smíchu.