Recenze (2 764)
Dvě strany propasti (2023) (seriál)
Dalo se na to koukat, zajímavá zápletka. Chvíle mi i soucítíte s vrahem... :-) Protože ta matka policajtka - stará kurva mi šla dost na nervy.
Mercy Falls (2023)
Strašné amatérské výkony neherců.... na to se fakt nedalo dívat!
Jedeme na teambuilding (2023)
Strašné 😡😡😡😡😡
Problém tří těles (2024) (seriál)
U prvního dílu jsem si říkal, že to může být zajímavé, ale ten druhý díl to zazdil s helmou a nějakou hloupou hrou..... Nuda, nuda.... nuda! 😡😡😡😡😡
Problém tří těles - Rudé pobřeží (2024) (epizoda)
U prvního dílu jsem si říkal, že to může být zajímavé, ale ten druhý díl to zazdil s helmou a nějakou hloupou hrou..... Nuda, nuda.... nuda! 😡😡😡😡😡
Stopmotion (2023)
Tak tohle nominuji na píčovinu roku. Film o psychicky narušené krávě.... Naprostá ztráta času. Zase jsem naletěl na hodnocení na ČSFD. Já jsem tak naivní. 😡😡😡😡😡
Cold Meat (2023)
Hloupý psychopat a oběť - blbá kráva, si spolu povídají v autě..... Sračka roku 😡😡😡😡😡
Přišla v noci (2023)
Horror byl, že se herečka s takovou postavou svlékla a šla do sprchy.....
Zóna zájmu (2023)
Co to jako bylo? To bylo něco jako reality show...rodinka ve vile za vysokou zdí....a z toho jako mám padnout na prdel?
Bod obnovy (2023)
Ani po 30 minutách jsme nechápali oč jako jde....když se Češi snaží natočit něco jiného, než seriál Ulice, pak to takto vypadá :-(