Deníček (16)
TĚŠÍM SE V 2023
Babylon
Mission: Impossible 7
John Wick 4
Havoc (Gareth Evans)
Extraction 2
The Killer (Fincher+Walker)
Indiana Jones 5
Expendables 4
Oppenheimer
Knock at the Cabin
Operace Fortune
Equalizer 3
Meg 2: Trench
Vřískot 6
Spider-man: Across the Spiderverse
Rychle a zběsile 10
NEJ FILMY A SEROŠE 2022
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Everything Everywhere All at Once - film roku
Elvis - blockbuster roku
Men
Barbarian
Menu
Dual
Apollo 10 1/2: Dítě kosmického věku
Princess
Black Phone
Bod varu
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Ambulance
Zločiny budoucnosti
Moonfall
V bublině
Uncharted
Trojúhelník smutku
NESTIHL JSEM
Blonde, Lékořicová pizza, Třináct životů, Moonage Daydream, Violent Night a Banger
V KLIDU JSEM SI NECHAL UJÍT
Avatar 2, marvelovky, Morbius, Brumbálova tajemství, poslední Jurský svět, Halloween končí, Na nože 2, Žižka
NEURAZILO, NENADCHLO
Top Gun: Maverick, Batman, Vřískot 5, Kingsman: První mise, Nene, To nic, drahá, Predator: Prey, Hellraiser, Ulička přízraků, Nejhorší člověk na světě, Fabelmanovi, Dead for a dollar
SERIÁLY, CO MĚ POTĚŠILY
Offer
Pistol
Neskutečná Anna
Archive 81
Odloučení
Gangs of London 2
WeCrashed
SERIÁLY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Žena v domě přes ulici od dívky v okně
Blockbuster
House of dragons
Stranger Things 5
TĚŠÍM SE V 2022
Everything Everywhere All at Once
Mission Impossible 7
Batman
Moonfall
Ambulance
Bullet Train
Kingsman: První mise
Vřískot 5
Havoc
Uncharted
Prey
Clean
Pam & Tommy
House of the dragon
Archive 81
The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window
Inventing Anna
1899
TBH
THe Offer
NEJ FILMY A SEROŠE 2021
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Bílý tygr
Poslední noc v Soho
Rozhněvaný muž
Nobody
K zemi hleď!
Poslední souboj
Matrix Ressurections
Spider-man: Bez domova
Censor
Voyagers
Rodina na baterky
Čas
Old Henry
No sudden move
Raging Fire
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
No time to die
Rychle a zběsile 9
Mortal kombat
Halloween zabíjí
Výbušnej koktejl
Žena v okně
Kdo mi jde po krku
Mrazivá past
Meandre
Utajený pasažér
SERIÁLY, CO MĚ POTĚŠILY
Hra na oliheň
Ochránce
Morning Show (2. série)
SERIÁLY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Wandavision
TĚŠÍM SE V 2021
No time to die
Rychle a zběsile 9
Free guy
Nobody
King´s man: První mise
Last night in Soho
Rozhněvaný muž
Voyagers
Woman in the window
Mortal Kombat
NEJ FILMY A SEROŠE 2020
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Palm Springs
Eurovision
V síti
Králové videa
Borat 2
Tenkrát podruhé
Ďábel
Chlast
Lov
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Konec zločinu v Americe
Greyhound
Old Guard
Tax Collector
SERIÁLY, CO MĚ POTĚŠILY
Gangs of London
Dámský gambit
Mělas to vědět
Za stínem noci
I´m not okay with this
SERIÁLY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Dark 3
TĚŠÍM SE V 2020
Na nože
Gentlemani
1917
Pod vodou
Neviditelný
No time to die
Rychle a zběsile 9
Tenet
Free guy
Nobody
King´s man: První mise
Last night in Soho
Králové videa
Guns Akimbo
Gretel & Hansel
NEJ FILMY A SEROŠE 2019
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Tenkrát v Hollywoodu
Manželská historie
Highwaymen
John Wick 3
Joker
Booksmart
Velvet Buzzsaw
Vlastníci
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Skleněný
Irčan
To 2
My
Alita
Avengers: Endgame
SERIÁLY, CO MĚ POTĚŠILY
Most!
Černobyl
martysdead
Nebe s.r.o.
Black Mirror 5
Temný případ 3
Rick a Morty 4
SERIÁLY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Hra o trůny 8
Dark 2
Stranger things 3
Money Heist 3
Watchmen
AHS 1984
TĚŠÍM SE V 2019
Skleněný
My
To 2
Hobbs a Shaw
X-Men: Dark Phoenix
Once upon a time in Hollywood
Dragged Across Concrete
Ad astra
John Wick 3
Rocketman
Králové videa
Favoritka
Syn temnoty
Joker
Le Mans '66
Zeroville
Amundsen
Hra o trůny 8
Rick a Morty 4
Temný případ 3
Mindhunter 2
Brooklyn Nine Nine 6
Stranger Things 3
Watchmen
The Boys
NEJ FILMY A SEROŠE 2018
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Tři billboardy kousek za Ebbingem
Velká hra
Upgrade
Úžasňákovi 2
Mission: Impossible
Bohemian Rhapsody
Děsivé dědictví
BlacKkKlansman
Nebezpečná laskavost
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Zlý časy v El Royale
Tiché místo
Mandy
Annihilation
Avengers: Infinity War
Ready Player One
Mrakodrap
Outlaw King
Cizinec ve vlaku
Hotel Artemis
Noční hra
Přání smrti
Sicario 2
Tomb Raider
V oku hurikánu
Final score
SERIÁLY, CO MĚ POTĚŠILY
Counterpart
Altered Carbon
Barry
Lost in space
Bodyguard
K smíchu
Disenchanment
Waco
Who is America
SERIÁLY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
The Terror
Castle Rock
Patrick Melrose
Ostré předměty
Maniac
TĚŠÍM SE V 2018
Leden - Cizinec ve vlaku
Únor - Den of Thieves, Cloverfield Paradox
Březen - Ready Player One
Duben - Tiché místo
Květen - Avengers: Infinity War
Červenec - Mission: Impossible 6, Skyscraper
Srpen - Meg, Úžasňákovi 2
Září - Predátor
Listopad - Hunter Killer, Bohemian Rhapsody, Robin Hood, Holmes & Watson
Counterpart
The Terror
Westworld 2
Lost in space
Castle Rock
NEJ FILMY 2016
FILMY, CO MĚ POTĚŠILY
Zhasni a zemřeš
Hardcore Henry
Buchty a klobásy
Batman vs Superman
Captain America: Občanská válka
Kniha džunglí
Mělčiny
Michael Moore in Trumpland
Nerve
Polednice
Smrt ve tmě
Správní chlapi
Švýcarák
The Boy
Ve jménu krve
Zootropolis
FILMY, CO MĚ NEPOTĚŠILY!
Den nezávislosti: Nový útok
Star Trek: Do temnoty
X-men: Apokalypsa
Deepwater Horizon
Phantasm 5
Neon Demon
Sedm statečných
Criminal
Centrální inteligence
Spectral
V zajetí démonů 2
Zoolander 2
TĚŠÍM SE V 2017
Leden - Pasažéři, Rozpolcený
Únor - John Wick 2
Březen - Život, Kong: Ostrov lebek
Duben - Rychle a zběsile 8, Uteč
Květen - Vetřelec: Covenant
Červen - Pobřežní hlídka, Mumie
Červenec - Dunkirk, Spiderman: Homecoming, Baby Driver
Srpen - Atomic Blonde
Září - To, Flatliners
Říjen - Geostorm, Saw. Legacy, Kingsman: Zlatý kruh,
+ Manhunt (návrat Johna Woo k heroic bloodshed!)
Seriály:
Sherlock 4
Hra o trůny 7
Taboo
Viděl jsem v roce 2016 v kině
Grimsby
Batman vs Superman
Pád Londýna
Hardcore Henry
Správní chlapi
Polednice
Krotitelé duchů
Zhasni a zemřeš
Mělčiny
Star Trek: Do neznáma
Nerve
Sedm statečných
Těším se v 2016
Filmy:
Leden - 8 hrozných, Revenant, Do posledního dechu
Únor - Zoolander 2
Březen - Grimsby, Batman vs Superman
Duben - Pád Londýna
Květen - Captain America 3, X-men: Apocalypse
Červen - Podfukáři 2, Den nezávislosti 2
Červenec - Ghostbusters
Srpen - Mělčiny, Star Trek 3, Buchty a klobásy
Září - Nerve, Sedm statečných
Říjen - Jack Reacher 2
Seriály:
Hra o trůny 6
Stranger Things
Můj filmový top 2015
Nejlepší filmy 2015 (kterým jsem dal na CSFD 4-5 hvězdiček):
Mad Max: Fury Road (celkový vítěz)
Whiplash
Birdman
Visit
Rychle a zběsile 7
V srdci moře
Final Girls
Špión
No Escape
Krycí jméno U.N.C.L.E.
Stanford Prison Experiment
Bláznivá dovolená
Země zítřka
Slídil
Ant-Man
Chappie
Bone Tomahawk
Nejhorší filmy:
Harbinger Down
Terminator: Genisys
Everest
Agent 47
Spectre
Neviděl jsem:
Most špiónů
Sicario
Black Mass
Legend
Muž na laně
Nej seriály:
Newsroom 3
Knick 2
Hra o trůny 5
House of Cards
Fargo
Narcos