Recenze (561)
Kolik je ve vašem světě hodin? (2014)
Unylá íránská obhajoba stalkingu, která stojí za vidění jedině kvůli Leile Hatami.
Temný případ (2014) (seriál)
1. série 90 % 2. série 70 %
Sama nocí tmou (2014)
Nesnesitelná, pozérská a hlavně nudná slátanina. Nechápu proč tohle někdo kupuje do distribuce...
Beverly Hills Blondes (1995)
Tato stará VHSska s českým názvem Blondíny z Beverly Hills (sic!) pro mě měla v době prvních zárodků puberty důležitý formativní význam, zvláště pak scéna, v níž si to J. R. Carrington dělá dlouhý perlovým náhrdelníkem...
Nymfomanka, část II. (2013)
Od druhé části jsem po velice slibném rozjezdu čekal víc, vyvrcholení v podobě cinefilního orgasmu se tentokrát bohužel nekoná. Jako by Trier minimálně od sedmé kapitoly nevěděl kam dál. Samozřejmě, že některé scény jsou úchvatné, ale to už mi nějak u Triera nestačí (kdyby byl autorem někdo jiný, tak bych nejspíš hodnotil výš). S definitivním soudem si však s chutí počkám na Director's cut.
Hoteliér (2013)
Režisérovi by měl nějaký příčetný dramaturg říct, že ty scény s koňmi jsou naprosto kýčovité a sráží vcelku pozoruhodný film s několika silnými momenty do podprůměru.
K zázraku (2012)
Strom života podruhé, jenom o něco hůř a s menším počtem dinosaurů:(
Umělé ráje (2012)
Kýčovitá rádobyhlubokomyslná pohádka s hloupými dialogy a doslovným předvídatelný příběhem. Z pohledu mužského diváka stojí za řeč snad pouze krásné mladé herečky a erotické scény s nimi, ale za těmito účely bych sáhnul po jiném žánru. Přiléhavý je ovšem název, protože ten film je neuvěřitelně umělý. Mimochodem, kdo psal tu synopsi pro Febiofest tak ten film buďto nepochopil (což mi přijde dost nepravděpodobné) nebo spíš vůbec neviděl.
Démoni (1985)
Čtvrtá hvězdička je za interaktivní vsuvky organizátorů Festivalu otrlého diváka.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Zábavná blbůstka.