Recenze (550)
Tmavomodrý svět (2001)
Není to "blockbuster" jako Pearl Harbor nebo jiné letecké filmy, přestože je s nimi často srovnáván. Je to "malý" film, malé země s velkými hrdiny...kteří po válce pohříchu většinou skončili v lágrech.
Robocop (2014)
Asi měknu (obvykle jsem k remakům klasik dost kritický), ale mně se to líbilo stejně jako originál. Je to jiné, odlišně zaměřené - místo akce spíše otázka robo-lidství, ale ne horší. A je to pěkné i vizuálně. Za mě palec nahoru.
Občanská válka (2024)
Nakonec "jen" 3*...je to zajímavé, je to temné (a bohužel USA současnosti k tomuhle scénáři myslím mají jen krůček), ale přece jen přemýšlím, jestli mě to tolik bavilo. Co se mi hodně líbilo, byl útok na Washington. "Zestařená" Kirsten Dunst hraje výborně, palec nahoru.
Total Recall (2012)
Nečekal jsem moc, ale v rámci tohoto očekávání vlastně docela pecka. Vizuál mnohem lepší než originál, Colin Farell je dobrý snad ve všem. No a teď ty negativní části - ani původní koncept orginálu nebyla žádná intelektuální olympiáda, ale výtah jádrem země je fakt blbina. Kačena Bekynsejlová se nějak popletla, že není terminátorka a Jessica Biel je sice pěkná, ale hrát moc neumí. Celkově ale na jedno pěkné kouknutí ok, pro fanoušky originálu asi spíš 4*, než tři.
Nezlomní (2024)
S odřenýma ušima nakonec spíše 3*,ne 4. Je to opravdu "feel good movie" v tom nejlepším slova smyslu, ale působí to jako dva úplně odlišné filmy - závod a záchrana psa. Přesto pěkné.
L'Extravagant voyage du jeune et prodigieux T.S. Spivet (2013)
Krásný, zajímavý a příjemný film...s občasnými (ale opravdu brutálními) výrony smutku. Rodiče T.S. fantasticky obsazení. Stojí určitě za podívání.
Fallout (2024) (seriál)
Hezké, smutné...neukončené. Pro fanoušky herní série téměř povinnost, ale nemám rád tyhle seriály typu "pojďme něco načít a za dva tři roky budeme pokračovat".
Oko bere (2008)
Není to špatné, ale třeba na Rounders s Mattem Damonem to ztrácí při stejném tématu o celé míle.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Příběhově nejslabší ze "spielbergovy válečné trilogie", přesto velmi dobrý seriál...a nebo také přesně opačně. Velmi dobrý seriál a přesto nejslabší ze spielbergových válečných seriálů. Oproti Bratrstvu neohrožených a i Pacifiku je těžké najít nějaké výraznější momenty (byť je to neustále jeden velký masakr) až do druhé půlky seriálu. Konec sice patetický, ale tohle Amíci umí.
Jeden gól (2023)
Tohle bylo milé, typický "feel-good-movie". Na jedno příjemné kouknutí určitě ano.